mr|repel Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Hoi allemaal, Ieder jaar, rond dezelfde tijd vond ik wel eens een dode tor in de tuin. Helaas was er dan weinig van te maken omdat de katten het een leuke speelkameraad vonden.... zojuist hoorde ik een brommende geluid en zag ik deze rakker zitten. Ik vermoed ( en hoop ) dat het geen boktor is. Heeft iemand een idee wat dit voor een tor kan zijn ? gr MrRepel Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
Oplossing de mon Geplaatst: 21 april 2014 Oplossing Geplaatst: 21 april 2014 De meikevers zijn vroeg dit jaar.Rond mei is hij enkel te zien,in de nabijheid van een beukenhaag. Het ganse jaar slaapt hij in de grond. 1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900
Johan45 Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Hier zie je een rood/bruine boktor, misschien herken hem. Vult u rustig aan !!!
mr|repel Geplaatst: 21 april 2014 Auteur Geplaatst: 21 april 2014 Bedankt voor de snelle en juiste reactie. Het plaatje van Wikipedia klopt 1:1 met de kever die hier zat. gelukkig geen boktor Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen