Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Even een waarschuwing aan een ieder die CD op wil zeggen.

 

In december hebben wij opgezegd.

Daarna werden wij gebeld, mijn vrouw nam op, ze kreeg het aanbod dat de opzegging binnengekomen was en dat men de activatie nog even door zou laten lopen zodat wij naadloos over zouden kunnen gaan naar glasvezel.

 

Zo gebeurde ook, glasvezel kwam in januari en de kaart kon uit de ontvanger.

 

Maar pas op! Zo'n aanbod betekent bij CD dat ze de opzegging annuleren en alleen een eenmalige korting van € 50,-- op je kaart zetten. Daarna gaat alles weer vrolijk verder. Vorige maand wilden ze ca. € 10,-- incasseren, die hebben we gestrorneerd. Direct gebeld met CD, ze zouden het rechttrekken en we kregen een (schriftelijke) bevestiging dat het abonnement nu per 1 mei opgezegd was. Het zou ook, omdat het hun fout was, (mondeling toegezegd) administratief verwerkt worden.

Dat bleek een zoethoudertje, want nu kregen we een brief dat we nu € 29,80 moeten betalen.

Wij hebben net besloten dit maar te doen om er af te zijn, maar we voelen ons wel onrechtmatig behandeld!

 

Dus voor iedereen die ook zo'n aanbod krijgt? Niet intrappen!

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV


Geplaatst:

gewoon niks betalen

als jij die  bevestiging hebt van de stopzetting op die datum moet je echt niks meer betalen

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Geplaatst:

gewoon terug boeken, dat is altijd mogelijk.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:

Terug boeken kan niet, daar werkt de bank niet aan mee.

Je kan wel een afschrijving storneren bij een automatische afschrijving.

Het maakt dan zelfs niet uit af de afschrijving terecht of niet terecht is ..

Vult u rustig aan !!!

Geplaatst:

gewoon terug boeken, dat is altijd mogelijk.

En gegarandeerd meer gezeur dan je lief is !

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Geplaatst:

Even een waarschuwing aan een ieder die CD op wil zeggen.

 

In december hebben wij opgezegd.

Daarna werden wij gebeld, mijn vrouw nam op, ze kreeg het aanbod dat de opzegging binnengekomen was en dat men de activatie nog even door zou laten lopen zodat wij naadloos over zouden kunnen gaan naar glasvezel.

 

Zo gebeurde ook, glasvezel kwam in januari en de kaart kon uit de ontvanger.

 

Maar pas op! Zo'n aanbod betekent bij CD dat ze de opzegging annuleren en alleen een eenmalige korting van € 50,-- op je kaart zetten. Daarna gaat alles weer vrolijk verder. Vorige maand wilden ze ca. € 10,-- incasseren, die hebben we gestrorneerd. Direct gebeld met CD, ze zouden het rechttrekken en we kregen een (schriftelijke) bevestiging dat het abonnement nu per 1 mei opgezegd was. Het zou ook, omdat het hun fout was, (mondeling toegezegd) administratief verwerkt worden.

Dat bleek een zoethoudertje, want nu kregen we een brief dat we nu € 29,80 moeten betalen.

Wij hebben net besloten dit maar te doen om er af te zijn, maar we voelen ons wel onrechtmatig behandeld!

 

Dus voor iedereen die ook zo'n aanbod krijgt? Niet intrappen!

Tsja, als je dan toch betaald dan vraag je ook om bedonderd te worden.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

ik blijf bij cds

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Geplaatst:

Als je niet betaalt krijg je voor drie tientjes meer gezeur dan je lief is.

Uiteraard gaat er ook een klacht en een eis tot terugbetaling de deur uit.

Is er eigenlijk geen geschillencommissie voor deze terreur? Voor 3 tientjes ga je niet naar de rechter.

 

Ze hebben helemaal zitten klungelen.

In december opgezegd, ze hadden dus nog recht op abonnement januari = 19,95, hebben ze niet geïncasseerd omdat ze die 50 euro tegoed op de kaart gezet hadden.

Als we nu 29,80 betalen hebben we eigenlijk maar tot half februari betaald i.p.v. eind januari. Als ze met € 9,85 extra blij worden en zo de winter doorkomen?

 

Het gaat mij erom dat jullie gewaarschuwd zijn. Dat vind ik ook het mooie van dit forum!

Wij zijn hier nu helemaal blij met glasvezel in combi met de vele HD-"FTA" kanalen op de schotel.

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

  • Moderator
Geplaatst:

Bij zulke problemen even contact opnemen met Canaldigitaal Webcare.

Die zijn gespecialiseerd in het oplossen van zulke problemen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

CanalDigitaal is een firma die van elke opzegging probeert een zodanige draai er aan te geven waardoor men toch klant blijft.

Het lijkt er op dat elke medewerker een eigen invulling mag en kan geven aan een nieuwe aanbieding welke de klant vast houd voor langere tijd.

Telefonische bevestiging door CD van het opzeggen heeft geen enkele waarde, ze doen gewoon of het niet gebeurt is en boekt lachend nog even een maandbedrag af. Je zou het pure diefstal kunnen noemen.

Ga je in beroep dan krijg je als antwoord dat de opzegging en administratie t.b.v het afboeken elkaar gekruist heeft.

Je eigen geld kan je dan na minimaal 6 weken terug ontvangen, CD trekt dus even 6 weken rente van ten onrechte verkregen geld.

Gelukkig zijn er steeds meer mensen die het handelen van CD door krijgt waardoor CanalDigitaal aan zijn eigen manipulaties ten onder zal gaan, gewoon een kwestie van tijd.

De hele CanalDigitaal kliek zou eigenlijk voor het gerecht moeten komen vanwege misdaad in vereniging en bende vorming.

Geplaatst:

CanalDigitaal is een firma die van elke opzegging probeert een zodanige draai er aan te geven waardoor men toch klant blijft.

En wat is daar zo uniek aan ? "Alle" bedrijven met een call center, van Staatsloterij tot Energieleveranciers doen dit. Lijkt het aanbod je leuk, dan accepteer je het. Anders handhaaf je je opzegging.

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Geplaatst:

Bij zulke problemen even contact opnemen met Canaldigitaal Webcare.

Die zijn gespecialiseerd in het oplossen van zulke problemen.

Klacht ingediend op

http://www.klacht.nl/canaldigitaal/klacht/opzegging-opgerekt/

 

Ik ben benieuwd.

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

  • Moderator
Geplaatst:

Het is niet Canaldigitaal webcare, maar een site die een e-mail naar CD stuurt.

 

Je kan beter zelf contact opnemen met Canaldigitaal webcare.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

@Henk1

We hebben het hier over opzeggen van CanalDigitaal en niet over het functioneren van callcenters van Energie bedrijven tot de Staatsloterij.

Ik stel hiermee dat CanalDigitaal er een handje van heeft mensen over te halen of zelfs een nieuw contract in de maag te splitsen.

Dit vaak op een misleidende manier, alles om de klant maar te behouden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...