Ga naar inhoud


Opzeggen CanalDigitaal, waarschuwing


schimpie

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Tja, wat is hier niet helder aan.

 

http://www.canaldigitaal.nl/overlay/zenders-basishd/

 

Wanneer je onder de besteltoets op de knop zenderoverzicht drukt krijg je een keurig overzicht,

 

 

De standaard vrij te ontvangen TV zenders zonder abo.

http://www.canaldigitaal.nl/uploadedfiles/content/overlay/standaard-vrij-te-ontvangen-zenders.pdf

Idem voor radio

http://www.canaldigitaal.nl/uploadedfiles/content/overlay/standaard%20vrij%20te%20ontvangen%20radiozenders%20bij%20canaldigitaal.pdf

 

 

Dus waar zit nu die misleiding waar je het over hebt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het SetTopBox pakket is al jaren geleden afgeschaft voor nieuwe abonnementen. Daarom staat dit ook niet bij de abonnementen waar je uit kunt kiezen evenals het Basis-pakket zonder HD en het Familie-pakket zonder HD. En alleen een geregistreerde kaart zonder abonnement (STD: standaard), is geen abonnement.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met het Standaard pakket ben je gewoon klant.

Je hebt dan namelijk een CanalDigitaal kaart gekocht en die laten registreren en activeren door CanalDigitaal.

Heeft niets van doen of een pakket actief verkocht wordt. Alleen het bestaan van het pakket is voldoende om klant te zijn.

Set Top Box klanten zijn - bijvoorbeeld - ook klant van CanalDigitaal.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Klacht ingediend op

http://www.klacht.nl/canaldigitaal/klacht/opzegging-opgerekt/

 

Ik ben benieuwd.

 

De klacht is via deze link afgehandeld en ik heb van CD alsnog gelijk gekregen.

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het opgelost is schimpie.

 

Wat we wel opvalt is dat klacht.nl blijkbaar over email adres beschikt om contact met CanalDigitaal te leggen.

 

Bericht van Maud van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 jaren later...

Geven je een eind bedrag je betaalt denkt overal van af te zijn dan komt er ineens een brief van incasso  er stond nog een bedrag van 27 euro open heb hier nooit een factuur voor gehad anders had ik die 27 euro ook nog wel betaalt nu moest ik 67 euro betalen gelijk 40 euro er boven op , ik gebeld werd ZEER onbeschoft behandeld door iemand wat geen ABN sprak , en er waren bandopnames van en die weigen ze terug luistern , andwoord van ZEER  onbeschofte niet goed ABN sprekende vrouw luide haar medewerker had een fout gemaakt en ik moest maar betalen . Daar sta je dan met je rug tegen de muur voor die paar  Tientjes ,. Oplichters zijn het mvg j.vliegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gedupeerd zei:

Geven je een eind bedrag je betaalt denkt overal van af te zijn dan komt er ineens een brief van incasso  er stond nog een bedrag van 27 euro open heb hier nooit een factuur voor gehad anders had ik die 27 euro ook nog wel betaalt nu moest ik 67 euro betalen gelijk 40 euro er boven op , ik gebeld werd ZEER onbeschoft behandeld door iemand wat geen ABN sprak , en er waren bandopnames van en die weigen ze terug luistern , andwoord van ZEER  onbeschofte niet goed ABN sprekende vrouw luide haar medewerker had een fout gemaakt en ik moest maar betalen . Daar sta je dan met je rug tegen de muur voor die paar  Tientjes ,. Oplichters zijn het mvg j.vliegen

Een wedstrijd ABN zou ik er niet van maken.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gedupeerd zei:

Geven je een eind bedrag je betaalt denkt overal van af te zijn dan komt er ineens een brief van incasso  er stond nog een bedrag van 27 euro open heb hier nooit een factuur voor gehad anders had ik die 27 euro ook nog wel betaalt nu moest ik 67 euro betalen gelijk 40 euro er boven op , ik gebeld werd ZEER onbeschoft behandeld door iemand wat geen ABN sprak , en er waren bandopnames van en die weigen ze terug luistern , andwoord van ZEER  onbeschofte niet goed ABN sprekende vrouw luide haar medewerker had een fout gemaakt en ik moest maar betalen . Daar sta je dan met je rug tegen de muur voor die paar  Tientjes ,. Oplichters zijn het mvg j.vliegen

Vraag naar een kopie van de factuur! Als je nog bij jouw gegevens kan van CD leg dan vast welke facturen wanneer betaald zijn.

 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorige week opgezegd bij CDS; ik hang er t/m 28 feb 2020 aanvast, dan heb ik 2 dagen geen Nederlandse tv maar dan kijk ik gewoon naar Engeland (via de schotel (FTA-zenders), daarna wordt ik geactiveerd  bij een andere aanbieder.

 

Ik zat al v/a het begin bij Multichoice/C+ en daarna bij CDS, maar omdat ze steeds meer zenders gaan doorgeven via internet en niet via de satelliet snij ik me in mn eigen vingers als ik bij CDS zou blijven.

 

Mijn NanoXX ontvanger is niet op internet aangesloten en die meuk van CDS wil ik niet.

 

Ik heb de knoop doorgehakt; voor mij is het einde CDS.

 

Ik zeg maar zo:  "CDS, Schoenmaker hou je bij je eigen leest", dat is signaalverspreiding via de satelliet!

 

Ik vind CDS niet zo slim.

 

Trouwens ben ik nu ook goedkoper uit.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-1-2020 om 17:55, gedupeerd zei:

Geven je een eind bedrag je betaalt denkt overal van af te zijn dan komt er ineens een brief van incasso  er stond nog een bedrag van 27 euro open heb hier nooit een factuur voor gehad anders had ik die 27 euro ook nog wel betaalt nu moest ik 67 euro betalen gelijk 40 euro er boven op , ik gebeld werd ZEER onbeschoft behandeld door iemand wat geen ABN sprak , en er waren bandopnames van en die weigen ze terug luistern , andwoord van ZEER  onbeschofte niet goed ABN sprekende vrouw luide haar medewerker had een fout gemaakt en ik moest maar betalen . Daar sta je dan met je rug tegen de muur voor die paar  Tientjes ,. Oplichters zijn het mvg j.vliegen

Voordat je een oordeel klaar hebt, over dat je niet goed behandeld bent door een niet goed ABN sprekende vrouw, zou ik eerst maar eens een cursus Nederlands gaan volgen. Want jouw Nederlandse taalkunde is helemaal niets, zelfs iemand van de lagere school kan het al beter.

  • Haha 1
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...