Ga naar inhoud


ZENDERPAKKET set-top box uitgebreid ?


TEUNISSEN76

Aanbevolen berichten

Ik heb de nieuwe smartt card en heb 1 maand bijna  alle hd/sd gecodeerde kanalen kunnen zien.

 

Momenteel is het meeste weer op zwart.

 

Klopt het dat ik de volgende hd en sd zenders nog ontvang, of is dit tijdelijk??

 

HD:  ned1 ,ned2 ned3, veronica, rtl8

 

SD:  rtl4, rtl5, rtl7, sbs6, net5, npo ( 2xsd )

 

 

rtl8 en de 2 npo zenders had ik niet verwacht te kunnen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zo te zien heb je een Set Top Box abonnement kunnen afsluiten.

Dat is op zich heel verrassend daar dit abonnement op de site van CanalDigitaal niet meer voorkomt en nieuwe klanten dit abonnement niet af kunnen sluiten.

Maar misschien zijn ze onder druk van het afnemen van hun klantenkring terug gekomen op dit ongelukkige besluit.

 

De zenders die je zit zitten inderdaad in je Set Top Box pakket.

Met dien verstande dat je per 1 augustus de 3 publieke zenders moet gaan betalen, die zenden nu nog FTA uit.

Of dat gevolgen heeft voor de prijs van het Set Top Box abonnement is nog niet bekend.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

€10,- heb je betaald voor een STB abbo + x maanden? Ben wel benieuwd of je eind van het jaar een nieuwe rekening krijgt aangezien n.p.o niet meer F.T.V. is

  • Like 1

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in december 2013 een seca3 smartcard aangevraagd ter vervanging van mijn seca2 smartcard. Ik heb een Set Top Box pakket bij CanalDigitaal.

Toen heb ik ook ongeveer een maand met mijn Seca3 smartcard naar een ruimer zenderpakket kunnen kijken (o.a.HD van rtl4, rtl5, rtl7, sbs6, net5, Canvas, Ketnet).

Na die maand werd het zenderaanbod weer beperkt tot het bekende Set Top Box pakket. Ik denk dat dit de standaard handelswijze van CanalDigitaal is.

Mijn abonnementsperiode bij de kaartwissel aangepast naar een kalenderjaar (januari t/m december). De door mij reeds vooruitbetaald maanden (tot juli 2014) zijn keurig verrekend met het nieuwe abonnementsgeld (ongeveer 80 euro).

KPN Box 12 glasvezel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De zenders waarvan de SD doorgave gestopt is zijn in het settop pakket vervangen door de HD versie.

Daarvoor is een SECA 3 kaart noodzakelijk en daarmee de vrijschakeling van RTL 8 voor het settop pakket geen probleem meer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

NPO = nederlandse publieke omroepen dus ned1-2-3 (+ hun themakanalen)

ik vermoed dat het over npo doc en npo politiek gaat

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...