Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

HDMI kabel verwisseld terwijl de plasma nog aanstond. Beide hdmi aansluitingen geven geen signaal meer door, dus geen 720p. Werkt wel via de scart en component. Het gaat om de Panasonic TH37pv70fa. Het beeld is nog prachtig. Een lid van dit forum heeft dit eerder meegemaakt en laten verhelpen. Graag reacties.

Geplaatst:

Habo goedemiddag.

Ik heb een soortgelijk probleem gehad met mijn Panasonic plasma ( 40 inch), door dezelfde actie werkte 1 van de 4 HDMI inputs niet meer .

Bij mij zitten de inputs op het moederbord en dat werd vanwege een andere fout door een Panasonic monteur thuis onder garantie verwisseld, dus dat waren twee vliegen in 1 klap.

Kun jij misschien nog iets met garantie of is het toestel er al uit?

Succes : Victoria22

Geplaatst:

Dag Victoria, helaas geen garantie. Toestel is 6 jaar oud. Ik weet alleen dat alle inputs op één apart bord zitten. Grt.

Geplaatst: (aangepast)

maak een foto van de hdmi input print,misschien heb ik er nog een liggen,wel een duidelijke foto zo dat de letters goed leesbaar zijn.

aangepast door columbo
Geplaatst: (aangepast)

post-40587-0-49881600-1398690911_thumb.jpgHelaas ,deze is anders ,er zal wel een nieuwe chip op moeten ,als er een program in zit heb je een probleem ,waarschijnlijk leeg als ze geleverd worden.

Ps de resolutie van je foto is te laag om het nummer te lezen wat op de chip staat.

waaschijnlijk is het een adv7493.kost ca $15-

aangepast door columbo

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...