Discotrain Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 (aangepast) Goedendag beste leden Ik heb een Vu box Duo en nu hebben wij avonds vaak last van stilstaand beeld zowel free to Air als betaalde zenders hoe kan dit.... en wat kan de oorzaak zijn.. ps mocht de vraag niet goed staan dan mijn excusses 23 april 2014 aangepast door Discotrain
theparasol Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 bomen in zicht van de schotel? er komt weer blad aan en wat wind doet de rest
Discotrain Geplaatst: 23 april 2014 Auteur Geplaatst: 23 april 2014 staat inderdaad wel een boom voor.. maar ook in de winterdag was dit het geval... schotel staat wel goed 88% signaal sterkte
Zilverster Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 @Discotrain, zowel free to Air als betaalde zenders Dat knipoogje ...... ? Wat doet de ontvanger dan met een kaart in het kaartslot van de ontvanger, gr. Zilverster. 1 You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Discotrain Geplaatst: 23 april 2014 Auteur Geplaatst: 23 april 2014 ehum.... het is een VU box met veel mogelijkheden vandaar deze keuze ipv ander goedgekeurde receiver U snapt mij?
Sprietje Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Signaalsterkte zegt niets, het gaat om de signaalkwaliteit.En als ook FTA-zenders het probleem hebben, dan is het dus geen decoderingsprobleem maar een signaalkwaliteitsprobleem. Dus schotel beter uitrichten of misschien de boom omzagen. 1
Discotrain Geplaatst: 23 april 2014 Auteur Geplaatst: 23 april 2014 Vind het dan wel weer vreemd dat er 4 leden die bij dezelfde persoon afnemen hier ook last van hebben... en daar staan geen bomen voor al ben ik wel de persoon met de meeste problemen. of ben te kieskeurig
Gast Mimisiku Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Probeer stelselmatig een en ander uit te sluiten. Controleer LNB, kabel en connectoren. Desnoods even een leen ontvanger waarvan je weet dat hij het doet. Als het in de wintermaanden ook al speelde zou je zeker even je schotelafstelling moeten controleren.
Gast Mimisiku Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Hebben we het hier over WAN Sharing? Of een multi LNB met uitgangen die naar meerdere huishoudens gaan?
Discotrain Geplaatst: 23 april 2014 Auteur Geplaatst: 23 april 2014 gaan we dat eens doen hoop dat dat dan de oplossing is... bedankt voor de antwoorden Top!
Discotrain Geplaatst: 23 april 2014 Auteur Geplaatst: 23 april 2014 gaan we dat eens doen hoop dat dat dan de oplossing is... bedankt voor de antwoorden Top! nee prive
Ronsworld Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Lijkt me dat het om het eerste gaat.. Vind het dan wel weer vreemd dat er 4 leden die bij dezelfde persoon afnemen hier ook last van hebben... Zegt genoeg dacht ik.. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Discotrain Geplaatst: 23 april 2014 Auteur Geplaatst: 23 april 2014 Dat idee heb ik dus ook Ronsworld
Ronsworld Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Nou tot ziens dan maar weer.. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Discotrain Geplaatst: 23 april 2014 Auteur Geplaatst: 23 april 2014 (aangepast) de vraag is alleen hoe dit kan ... is de server van de aanbieder overbelast of ligt het aan mij en de rest , of heeft de aanbieder het niet meer goed voor elkaar of ligt het aan de \Vu box? zeg het maar blijf het maar vreemd vinden (en het gaat ook niet altijd mis maar de laatste dagen is het avonds echt bar en boos) en dan zijn we blij dat we nog UPC hebben 23 april 2014 aangepast door Discotrain
Aanbevolen berichten