deleier Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Hallo, ik heb de aston module 1.07 versie 1.18. Is er iemand in de buurt van Zwolle, meppel , emmeloord die hem voor mij zou kunnen updaten naar 2.26 ? Woon in Vollenhove. Daar zou ik als ik goed geinformeerd ben in combinatie met de canaaldigitaal smartcard weer kunnen kijken .
Gast Mimisiku Geplaatst: 24 april 2014 Geplaatst: 24 april 2014 Mocht niemand hem kunnen programmeren dan is er nog de optie om de nieuwe witte CI van Canal Digitaal aan te schaffen. Kun je desgewenst ook naar Fox Sports 2 HD Int. kijken. Ga niet meteen zeggen "dan ben je in de toekomst verzekerd van ontvangst" want daar heeft een bedrijf als M7 lak aan. Zodra M7 vindt dat er een nieuwe decodeertechniek nodig is of een aanpassing dan begint het spelletje weer van voren af aan.. Heb de nieuwe witte Ci getest in mijn box en ik moet ter verdediging van M7 zeggen dat hij i.d.d. erg snel zapt (eigenlijk niet merkbaar minder snel als met de ingebouwde lezer i.c.m. CCCam.
deleier Geplaatst: 24 april 2014 Auteur Geplaatst: 24 april 2014 Ja had al ergens gelezen dat die nieuwe witte erg snel zapt. Ik lees op het forum trouwens ook dat de aston 1.07 versie 118 wel degelijk goed werkt met het canaal digitaal pakket inclusief de hd zenders. Heb zelf nog geen kaartje dus testen gaat nog niet. De update naar 226 zou alleen met de nieuwe type aston 107 kunnen ? Ik heb de oude aston 1.07.
Gast Mimisiku Geplaatst: 25 april 2014 Geplaatst: 25 april 2014 Hier in de 2de hands sectie wordt een witte CIO aangeboden voor 55 Euro.. Wat let je??
Terradon Geplaatst: 26 april 2014 Geplaatst: 26 april 2014 Hoi stuur mij maar een pm dan kan ik je Aston wel voorzien van versie 2.26 groetjes........... 1
swarfega Geplaatst: 11 juli 2014 Geplaatst: 11 juli 2014 Ben in bezit van een topfield 5500 pvr om de aston te update Maar laptop zie de ontvanger niet Ook zoek ik de gebruiksaanwijzing hoe ik de module kan update. Wie heeft deze informatie Alvast bedankt 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen