Ga naar inhoud


VTI of Openpli


Cacofant

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

 

Vandaag heb ik mijn (originele) Vu+ solo2 gekregen. Ik twijfel wel image ik erop moet zetten. Vorige keer heb ik openpli gebruikt, maar daar had ik problemen met mijn harde schijf.

 

Wat zijn de voordelen van beide images, kunnen ze beide hetzelfde en overweg met mijn Canaal Digitaal abonnement?

 

Groet Ricardo

Link naar reactie
Delen op andere sites


Deze vraag is hier in dit forum al vele malen gesteld en daar is al even zoveel bijna hetzelfde antwoord op gegeven.

 

Welke Image is hoofdzakelijk een kwestie van smaak.

inhoudelijk wijken de verschillende Images nauwelijks van elkaar af, de een heeft hier een voordeeltje en de andere daar weer.

 

Het advies luidt dan in de praktijk, gewoon zelf testen en zelf ervaren wat je prettig vind en wat niet.

In feite een kleine moeite.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt er net aan wat je gewend bent dat is je eigen keuze.

Ik gebruik hier altijd al vti vti heb je meer configutatie dan pli beiden kunnen ze overweg met cd je gebruikt de softcam cccam of oscam en dit is image onafhankelijk.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er hier de nieuwe openvix helios op.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

we kunnen ze ook allemaal opnoemen

en dan heeft de vraagsteller nog geen extra informatie over de bruikbaarheid en voorkeur

het is echter een persoonlijke voorkeur en die zal men zelf moeten ervaren door het gewoon te doen... gewoon flashen

 

weekje of twee kijken en verder.

 

ciao ciao

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt iedereen voor de reacties (ik bedoel het allemaal goed hoor) ;-)

 

Ik heb nu gekozen voor VTi v6.0.7 heb alle kanalen van mijn CD abonnement via Fastscan binnengehaald echter nu heb ik iets vreemds (zal wel een instelling zijn).

 

Als ik bijvoorbeeld kanaal 75 kies (was op oude ontvanger TV Gelderland) , dan kom ik nu uit op BBC World News. Terwijl als ik zoek (met pijltjes links en rechts door de kanalen ga), en ik ga dan naar 75, dan krijg ik wel TV Gelderland (linksboven in de info balk staat ook 75 (23.5 E) aangegeven.

 

Hoe kan dit? Is dit ergens een instelling / config fout?

 

Groet Ricardo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...