Ga naar inhoud


UPC Boxkey


Gast Mimisiku

Aanbevolen berichten

Gast Mimisiku

Sinds maart ben ik over naar UPC vanwege het steeds trager wordende XS4ALL VDSL (en de hoge prijs). Hierdoor *moet* je ook TV nemen van UPC. Kijk echter al jaren schotel via CDS en TVV. In mijn box heb ik een DVB-C tuner waardoor de ongecodeerde kanalen ook via mijn box zichtbaar zijn. Ik wil geen UPC Mediabox, maar liefst via mijn box kijken. (scheelt weer een AB en aansluiting).

 

Weet dat er vroeger een Poolse site was die de boxkey kon uitlezen, maar die is opgedoekt. Weet iemand nog een manier om toch die boxkey uit je Mediabox te halen?

 

Let wel! Het gaat dus niet om illegaal kijken naar UPC..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik dacht dat de box key in je kaart zat kan het verkeerd hebben vroeger kon je deze via newcs uitlezen, dat deed ik toen met een sky kaart had ik geen ontvanger van hun nodig.

is weer een hele poos geleden, is misschien weer inmiddels veranderd  :)

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een boxkey, de naam zet het al, zit in je UPC box.

 

Die uit de box halen is iets wat hier niet besproken wordt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...