OpaSatje Geplaatst: 25 april 2014 Geplaatst: 25 april 2014 (aangepast) Goede avond. Ik heb onlangs een SD970FTA Black Panter gekocht 2dehands voor op de vakantie. Zou erg graag wat hulp hebben met het zoeken naar de fabrieks instellingen voor volledige setup. Om daarna de astra 1 erop te zetten. Dank u zeer. 26 april 2014 aangepast door Michel Onduidelijke titel in in het verkeerde forum geplaatst
Gast Mimisiku Geplaatst: 25 april 2014 Geplaatst: 25 april 2014 Website biedt geen info. Je kunt ze E-mailen voor een handleiding. Zat er geen handleiding bij de koop? Is er in het menu niet ergens een item te vinden als 'fabrieks reset' off. 'factory reset'
Adriano Geplaatst: 25 april 2014 Geplaatst: 25 april 2014 Hier kun je software en de gebruiksaanwijzing downloaden. http://www.head-digital.com/sub5.htm Toshiba 46RV555D Pioneer VS-922 + WharfedaleDM8000 S-C-T OpenATV 4.1Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm
OpaSatje Geplaatst: 25 april 2014 Auteur Geplaatst: 25 april 2014 Dank je Sat4all Freak. Heb nu bestand user manuel, SD790FTA_Englisch gedwonload, dat is juist denk ik ? Hoop dat ik er uit kan komen, laat het vanavond even weten hier ok.
OpaSatje Geplaatst: 25 april 2014 Auteur Geplaatst: 25 april 2014 De astra zenders werken, moet nu de astra zenders update. Heb nog wat vragen betreft de SD970FTA Black Panter, Waarom kan er geen kaart in het apparaat ? Het is geen HD model receiver toch ? Voor de mensen die er wat meer verstand van hebben, alvast dank voor de vragen te beantwoorden.
Seniorsatter Geplaatst: 25 april 2014 Geplaatst: 25 april 2014 Er kan geen kaart in omdat het een FTA(Free to Air, oftewel ongecodeerd) ontvanger is. Staat ook in modelnummer(SD970FTA) van de ontvanger. Dus geen Canal Digitaal-zenders
Moderator ceesv Geplaatst: 25 april 2014 Moderator Geplaatst: 25 april 2014 Je kan er BVN mee ontvangen, voor de overige Nederlandse zenders zal je een andere ontvanger moeten aanschaffen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
OpaSatje Geplaatst: 26 april 2014 Auteur Geplaatst: 26 april 2014 (aangepast) Het beeld kwalliteit van de SD970FTA Black Panter is wat minder, daar bedoel ik mee de (Scherpte) op somige kanalen. 26 april 2014 aangepast door OpaSatje
Gast Mimisiku Geplaatst: 26 april 2014 Geplaatst: 26 april 2014 En dan te bedenken dat ik OpaSatje 2 maal een gratis HD ontvanger heb aangeboden.... Ongelofelijk..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen