Ventura Geplaatst: 26 april 2014 Geplaatst: 26 april 2014 Het is weer zo ver bij mij. Geen beeld meer bij Canal Digitaal. Maw heractivatie puls aangevraagd en 1 dag later nog steeds geen beeld. Zelfs niet met een gecertificeerde ontvanger van Canal Digitaal. Heeft iemand ook zulke problemen? Ik word erg moe van Canal Digitaal. Toch eens de overweging te maken om Canal Digitaal op te zeggen.
Snoopy Geplaatst: 26 april 2014 Geplaatst: 26 april 2014 Of koop een andere/betere ontvanger. Heb met mijn DM800Se nooit (of zeer zelden) problemen hiermee.
Moderator ceesv Geplaatst: 26 april 2014 Moderator Geplaatst: 26 april 2014 Misschien de kaart vervangen. Kennelijk wordt die niet geupdated. In welke ontvanger zit de kaart normaal, wat voor cam gebruik je? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gerard 76 Geplaatst: 26 april 2014 Geplaatst: 26 april 2014 Ligt idd aan de apparatuur en of de kaart maar niet aan CD. Wellicht een foute combi van cam en ontvanger?
Ventura Geplaatst: 26 april 2014 Auteur Geplaatst: 26 april 2014 Het Canal Digitaal kaartje(s) is pas 9 maanden geleden vervangen voor een nieuwe kaart. Diverse ontvangers getest. Zoals Topfield 7710 incl. de laatste Aston 1.07 module en firmware, M7 SAT801 en VU+ Duo met dezelfde Aston module.
Johan45 Geplaatst: 26 april 2014 Geplaatst: 26 april 2014 Lijkt er toch op dat je kaart overleden is. Krijg je nog wel kaart info te zien in het menu van één van je ontvangers.? Vult u rustig aan !!!
Ventura Geplaatst: 26 april 2014 Auteur Geplaatst: 26 april 2014 Ik krijg netjes de kaart info te zien in alle ontvangers. Dat maakt het ook zo vreemd voor me.
Johan45 Geplaatst: 26 april 2014 Geplaatst: 26 april 2014 Welke datum krijg je te zien.? Vult u rustig aan !!!
Ventura Geplaatst: 26 april 2014 Auteur Geplaatst: 26 april 2014 Ik krijg deze informatie te zien: 0000 MANAGEMENT : 2014-06-27006a CANAL DIGITAAL : 2014-06-27
Ventura Geplaatst: 26 april 2014 Auteur Geplaatst: 26 april 2014 Alle FTA zenders kan ik ontvangen. Zowel op de astra 1 en 3.
Johan45 Geplaatst: 26 april 2014 Geplaatst: 26 april 2014 Datum is OK, Je hebt al 5 dagen meer rechten dan mijn kaartje. (TopHD) Kan je ook een ander (2e) kaartje uitproberen.? Vult u rustig aan !!!
Sprietje Geplaatst: 26 april 2014 Geplaatst: 26 april 2014 Geldig tot 27-06 vind ik ook een vreemde zaak. Normaal is het altijd 2 maanden min enkele dagen. Bij mij is het kaartje nu geldig tot 23-06.Meer als twee maanden heb ik nog nooit meegemaakt. Het zou me niet verbazen als hier iets fout zit.
Ventura Geplaatst: 26 april 2014 Auteur Geplaatst: 26 april 2014 Het 2de kaartje geeft dezelfde datum als de hoofd kaart (FamilieHD pakket).
Johan45 Geplaatst: 26 april 2014 Geplaatst: 26 april 2014 En ook geen beeld.? Dan lijkt het er op dat je rechten zijn uitgeschakeld en dat kan alleen CanalDigitaal voor je oplossen. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen