Gast Mimisiku Geplaatst: 27 april 2014 Geplaatst: 27 april 2014 Alle transport van codes buiten een intern netwerk om (dus via WAN) is illegaal! Ook al komen die codes van je eigen kaart op je huisadres..
Codx Geplaatst: 27 april 2014 Geplaatst: 27 april 2014 @puchie doe niet zo moeilijk, had je vraag anders gesteld.. hoe share ik van de woonkamer naar de slaapkamer en pas het daarna extern toe. En of het verder mag van de overheid daar hebben we schijt aan! SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
_Bartje_ Geplaatst: 27 april 2014 Geplaatst: 27 april 2014 Die kennen we inmiddels wel. Als ik toevallig dit of dat.... Zeg dan simpelweg dat je graag aan CS wilt doen. Forums genoeg waar dit uitgebreid besproken mag worden. Altijd dat schijnheilige gedoe....
martjeB Geplaatst: 27 april 2014 Geplaatst: 27 april 2014 Alle transport van codes buiten een intern netwerk om (dus via WAN) is illegaal! Ook al komen die codes van je eigen kaart op je huisadres.. Dat betwijfel ik. Ik had vroeger vaak last van een wegvallend internet. Ik heb toen tijdelijk bewust de ontvanger beneden via WAN naar de ontvanger boven laten kijken. Stond het beeld stil, dan had ik dus weer eens geen internet. Kaartje en gebruiker waren dus op 1 lokatie, maar de codes gingen via een omweg. Dat zou dan illegaal zijn? Gtz. Martje B
Sprietje Geplaatst: 27 april 2014 Geplaatst: 27 april 2014 Gerard 76 schrijft:"Neem gewoon je eigen kaartje en decoder mee,niks illegaals aan."waarop puchie schrijft:"ja dat kan maar vergeet je de kaart heb je niets dus daarom de vraag voor mij he"Hoezo puchie"sorry kom hier niet verder de vraag word niet goed gelezen jammer"We lezen het heel goed. Je neemt je kaartje liever niet mee. Maar als je het zelfs te veel werk of te riskant vindt om je kaartje naar het vakantieadres mee te nemen, dan neem je toch gewoon een extra kaartje van €1,50 of €2,50 per maand. Dat laat je daar dan gewoon in je satellietontvanger zitten.
puchie Geplaatst: 27 april 2014 Auteur Geplaatst: 27 april 2014 de vraag is wel of geen kaartje in de ontvanger
Tonskidutch Geplaatst: 27 april 2014 Geplaatst: 27 april 2014 dat is toch zo'n oude koe uit de sloot slepen dat die al uit elkaar valt, of niet? was retorisch het is dus niet toegestaan. je koopt een abonnement en kaart voor een adres . Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
puchie Geplaatst: 27 april 2014 Auteur Geplaatst: 27 april 2014 oke dan als het nu wel of niet is toegestaan maar moet ik er nu een kaartje bijhebben of niet
Gerard 76 Geplaatst: 27 april 2014 Geplaatst: 27 april 2014 Het antwoord is al gegeven. Nogmaals...je kaart delen naar je vakantiehuisje op een ander adres is illegaal en wordt hier niet besproken. Zie onze huisregels hiervoor. Je kunt hiervoor een extra kaartje aanschaffen,of je eigen kaart die je al hebt meenemen.
Beheerder Michel Geplaatst: 27 april 2014 Beheerder Geplaatst: 27 april 2014 sorry dat ik je tegen spreek moderator maar in de regels en de wet staat het anders maar ik kan het ook verkeerd hebben dit is wat ik gelezen heb Cardsharing wordt vaak met illegaliteit in verband gebracht. Dit is onterecht aangezien het mits het op de juiste manier gebruikt wordt 'gewoon' legaal is. Maar wanneer bent u legaal aan het cardsharen en wanneer niet? Het is eigenlijk erg simpel, deelt u uw kaart alleen binnen uw eigen huishouding dan is het legaal. U heeft immers betaald voor uw TV pakket en het maakt niet uit of u dit op één televisie bekijkt of op tien televisies. Gaat u echter uw kaart delen via internet met andere personen buiten uw huishouding dan bent u niet meer legaal bezig. Deze personen betalen niet rechtstreeks aan het televisie pakket van uw aanbieder en zijn dus niet gerechtigd de gecodeerde kanalen te bekijken. Mag u dan nooit uw kaart via internet delen? Dit mag wel maar dan als doel dat u uw kanalen in bijvoorbeeld uw vakantiewoning kunt gaan bekijken. Laat u uw buurman of vrienden meekijken dan is het niet meer legaal. U kunt altijd duidelijk zien op welke manier u aan het cardsharen bent. Voor elke 'share' die u aanmaakt heeft u ontvangende 'lijn' nodig (hier komen we later op terug). Is het IP adres in deze lijn intern dan is het legaal, heeft deze een extern ip adres dan deelt u de kaart via internet. Een intern IP adres begint vaak met 192.168.1.? of 10.0.0.?. Dude, door het buiten de huiselijke kring gebruiken van je abonnement schend je de voorwaarden van de aanbieder (lees de A.V.). Je vakantiehuis is een ander adres, dus niet de huiselijk kring. Daarmee sluit ik deze discussie omdat het mij volstrekt duidelijk is waar jij naar 'vist'. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten