chez Geplaatst: 27 april 2014 Geplaatst: 27 april 2014 Ik kwam deze tv tegen gister op internet voor 999,- een 50 inch ultra hd tv met 600 Hz F2R, 100 hz panel. Als ik deze b.v. naast een normale led tv zou houden b.v. een Sony 46W905 die nu ongeveer in dezelfde prijs klasse zit, welke zou mooier beeld laten zien? Ik weet dat deze Sony heel goed uit de test komt maar natuurlijk geen ultra hd is. VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird
satcat Geplaatst: 27 april 2014 Geplaatst: 27 april 2014 Dat kun je alleen weten door er naar te kijken. 4k is geen garantie voor beter beeld zeker niet als dat met upscaling bereikt moet worden. Een TV is geen apparaat die je via internet uitkiest tenzij de kwaliteit niet belangrijk is.
chez Geplaatst: 28 april 2014 Auteur Geplaatst: 28 april 2014 ja en nee, want als ik naar de winkel ga dan ligt het maar net aan hoe de tv staat ingesteld. Normaal zoek ik altijd naar reacties van mensen op bepaalde tv modellen om te weten hoe de generale mening is. Maar van die Haier kom ik vrij weinig tegen. Uiteraard kijk ik ook altijd even in de winkel. Het zal uiteindelijk toch wel een sony worden komt het meest stabiel naar voren, je betaald wat maar hebt ook wat. In elk geval bedankt voor je reactie :-) VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen