Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal

Sinds vrijdag kwam ik erachter dat ik zenders waaronder de Scandinavische (inclusief C more) en ook Nederlandse via Ziggo kon bekijken (eveneens Film1 kanalen) via de Torrenstreamplayer ofwel VLC.

Zelf bezit ik geen dreambox, maar toch was het af en toe mogelijk om beeld te krijgen via de VLC player.

Als ik geen beeld krijg, wil dit dan zeggen dat de dreambox niet aanligt bij de dreambox bezitter?

Kan het ook zijn dat ineens webadressen van Dreamboxen niet meer werken?

Alvast bedankt voor wat duidelijkheid hierover want ik vind het interessanter dan enkel via streams zoals rtsp en rtmp.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:

bedoel je hier dat je boxen van andere personen hackt???? :angry: :angry: :angry:

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Geplaatst:

Ik bedoel gewoon ip-adressen, neem nu bijvoorbeeld 255.xx.xx.xx en de zenders verschijnen en ik klik op stream en dan komt vlc tevoorschijn, en dan is er beeld of geen beeld.
Of dat nu hacken is? T is gewoon vrij via Internet.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Gast Mimisiku
Geplaatst:

En hoe kom je aan die IP adressen dan? In elk geval is het niet legaal. Je duikt zonder toestemming in iemand zijn box. Dat die ander de boel niet (beveiligd) heeft is een andere kwestie...

Geplaatst: (aangepast)

Dat is toch ook zo bij cardsharing, ja er zijn zo van die dingen die achteraf gezien toch beter niet hadden bestaan..., die ik beter niet had ontdekt.
Ik begrijp ook uw mening, maar sinds ik geen sat meer heb ga ik op zoek naar live tv streams...
Het enige wat ik nog doe in mijn vrije tijd naast Facebook en TV kijken, alleen is maar alleen...

Timm1983

aangepast door Timm1983

Geplaatst:

ik wil je wil je wel geloven dat je het allemaal niet zo kwaad bedoeld.

bekijk het eens van de andere kant; ik heb betaald voor mijn schotelinstallatie, ontvanger en

maandelijkse abo, en jij wil hier zo maar ff gratis gaan meekijken.

nu bij mij gaat dat niet lukken( beveiligd ;) ), maar dit is esthetisch niet verantwoord dit is not done.

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

• 4 weken later...
Geplaatst:

zodra ik mn update gedaan heb en geen gebruik van internet maak is de kabel eruit , ook al is deze beveiligd.

Puur om ilegale dingen zoals dit tegen te gaan, want zelfs n beveiliging is te omzeilen.

Groet Schapi

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Dat is toch ook zo bij cardsharing, ja er zijn zo van die dingen die achteraf gezien toch beter niet hadden bestaan..., die ik beter niet had ontdekt.

Ik begrijp ook uw mening, maar sinds ik geen sat meer heb ga ik op zoek naar live tv streams...

Het enige wat ik nog doe in mijn vrije tijd naast Facebook en TV kijken, alleen is maar alleen...

Timm1983

Niet helemaal waar. Mensen die cardshare gebruiken moeten daar ook een bepaald bedrag voor betalen en mogen ook niet resharen! Dat het ook niet legaal is is weer een ander verhaal (maar ze betalen er in ieder geval nog wel voor!). Jij hackt in principe iemand's box omdat die per ongeluk onbeveiligd is. Dat is moreel nog een stuk minder dan de cardshare gebruikers. Met de huidige SID limieten op CDS en TVV kaarten kun je er zelfs voor zorgen dat bij de rechtmatige kaartbezitter het beeld uitvalt omdat jouw stream de 5-de decodering is. Gaat zijn/haar kaart op zwart (en ze hebben geen idee waarom). Zou er dus onmiddelijk mee stoppen..

Geplaatst:

Torrenstreamplayer ofwel VLC...

Torrentstream is geen vlc!

Vlc is opensource en Torrentstreamplayer heeft deze bewerkt om er p2p mee mogelijk te maken. Op die manier worden er dus zenders aangeboden die bewust via deze manier online te bekijken zijn.

Niks box hacken etc.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...