Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemorgen vrienden

Weet iemand toevallig hoe ik het voor elkaar krijg om gratis iptv links in het programma ts media te plaatsen en dan in het programma af te spelen

Kom er tot mijn spijt nog niet uit

alvast bedankt

Vriendje Stokvis

Geplaatst:

TS media ken ik (nog) niet, maar als je een URL hebt die je ook in bijv. VLC op de PC kan bekijken, kan je die in de gewone zenderlijst zetten, tussen de sat-, Digitenne- en/of kabelzenders.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

mediaportal, tsmedia met extra's die normaal niet gratis zijn, en die IPTV servers uit timboektoe mag je met wat gezonde skepsis beoordelen.

vooral daar er nu wetgeving bestaat die illegaal downloaden behelst

zul je des te meer voorzichtig moeten zijn dergelijke streams te gebruiken.

een gewaarschuwd man telt voor twee

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Geplaatst:

Daarom vroeg ik dus ook  op Gratis links he zoals bijvoorbeeld tv gelderland die op internet ook een livestream verzorgt.

OOk nederland 1 2  en 3 hebben tengewoordig via uitzending gemist een  onlline livestream lopen.

En om dat soort links gaat het mij.

Of er moet iemand zijn die mij uit kan leggen hoe ik dit soort zenders in  dreambox edit kan bewerken en  via ftp naar de vu  kan sturen

Greetz 

Geplaatst:

Met Dreamset kan je de zg. settings (kanalenlijsten) uitlezen en kanalen toevoegen en verwijderen, ook streams.

Als het je lukt de streams van de NPO zichtbaar te krijgen op je box gaat de vlag uit.

VU+ Duo
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

of de mensen die antwoorden herhalen zich wederom

Zoiets?

VU+ Duo

Geplaatst: (aangepast)

He  spijt mij ontzettend Tonski dat jij je weer moet herhalen.

Die artikelen heb ik echt wel gelezen alleen dacht ik dat die streams  die in die lijsten van onder andere Hans iets anders waren dan IPTV links omdat ik vaak op internet hele andere codes tegen kom  namelijk  bijvoorbeeld deze  #EXTINF:-1,at5

http://82.94.228.213:1935/broadcast/.../playlist.m3u8.

IK weet niet hoe ik dit bijvoorbeeld in ts media moet zetten of in de lijst van Hans.

Dus sorry nogmaals dat ik niet zo slim ben als jij

Greetz

aangepast door Vriendje Stokvis

He spijt mij ontzettend Tonski dat jij je weer moet herhalen.

Die artikelen heb ik echt wel gelezen alleen dacht ik dat die streams die in die lijsten van onder andere Hans iets anders waren dan IPTV links omdat ik vaak op internet hele andere codes tegen kom namelijk bijvoorbeeld deze #EXTINF:-1,at5

http://82.94.228.213:1935/broadcast/.../playlist.m3u8.

IK weet niet hoe ik dit bijvoorbeeld in ts media moet zetten of in de lijst van Hans.

Dus sorry nogmaals dat ik niet zo slim ben als jij

Greetz

Nou dan ben ik ook niet slim want wat is die #EXTIF voor iets dan?

Waar heb je die gezien dan want daar staat dus een m3u8 extensie in en die doen het bij mij niet. Althans die van de NPO. AT5 heb ik niet getest.

Ik ken alleen de #SERVICE regels, zoals in dat bericht van Icesat. Dan ben je met DCC of Notepad++ direct in het bestand van het desbetreffende boeket aan het bewerken.

Met Dreamset of dreamboxEDIT vind ik persoonlijk het makkelijkst. (Vergelijkbaar met zoals hierboven beschreven staat).

Dat vragen steeds weer terugkeren is m.i. onvermijdelijk. Via de zoekfunctie zoek ik me ook altijd een ongeluk en zie door de bomen het bos niet meer.

Ik krijg dan ook altijd veel zoekresultaten die niks met mijn zoekopdracht te maken hebben, maar waar die zoektermen toevallig ook in staan.

Misschien zouden er wat meer stickey's of beter nog aparte database met howto's gemaakt moeten worden, waar men dan eerst in kan zoeken (bladeren).

Nog beter een Wiki zoals op de site van OpenPLi, maar dan veel uitgebreider.

Zulke wiki's ed. zijn veel makkelijker dan een draadje lezen van tig pagina's.

Maar ook dat staat of valt met vrijwilligers om zo'n wiki te vullen en onderhouden.

aangepast door Alex1970

VU+ Duo

Geplaatst:

Beste Vriendje stokvis,

hier zie je hoe icesat het doet: gelijksoortige vraag

in het venster rechter muisklik

en dan

stream toevoegen

ciao ciao

Welke settingseditor is dit in die screenshot Tonski?

VU+ Duo

Geplaatst:

uh dreamboxedit natuurlijk :grin:

m'n favoriet sinds de 5.3.1.6 gebug fixed is.

ciao

Oh ik herkende die screenshot niet.

Leuk detail overigens 'radio stokvis' LOL.

VU+ Duo

Goedemorgen Tonski

Bedankt voor jou reactie

Als ik het dus goed zie volgens jou screenshot moet  het op data staan i.p.v tv klopt dat ????

En idd leuk dat detail wist niet dat er een radio Stokvis was  :D  :D

Greetz

aangepast door Vriendje Stokvis

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...