Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Ja en over een jaar weer pleite! Eerst Scarlet digitenne. Weg na een jaar. Scarlet internet ( Alice). Ook weg... Geen solide basis.. Geen aandacht aan schenken.

Geplaatst:

Scarlet doet het in belgie nochtans goed als triple play speler.Ook de prijzen zijn zeer concurrentieel.Het product en hardware zijn ok.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

In belgië beschikten ze over het modernste netwerk.

Zelfs de signalen van TVV gingen (of gaan) over dit netwerk naar de up-link.

Later zijn ze dan opgekocht door Belgacom.

Maar ze gaan nog steeds onder hun eigen identiteit door het leven.

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:

het percentage weten we niet,maar ik weet wel,toen ik het gebruikte,had ik geen of zeer weinig problemen met de hardware.De hardware voor de ontvangst van tv,zijn dezelfde of belgacom.Maar de hardware voor het internet/telefoon is anders,al ziet de software er bijna identiek hetzelfde uit als van deze van belgacom.

Maar aangezien,dat ze het blijven aanbieden,zou je denken,dat het product rendabel genoeg is,anders zouden ze ermee stoppen.

Een verschil is wel,dat je bij belgacom voor alles hetzelfde nummer kan gebruiken,en voor scarlet,krijg je voor het tv gedeelte een fictief belgacom nummer.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...