Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

voor wie het nog niet zou weten : sky UK is zijn beveiliging aan het opschroeven met een betere kaart-koppeling. Ik lees nogal wat problemen met sky kaarten in CCcam en Oscam ontvangers. Ook is de ontvangst van een aantal HD zenders niet meer mogelijk, bvb de sky Arts kanalen.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

In principe hetzelfde als wat er bij Sky Italia is gedaan. Ook daar zijn de SD versies nog wel beschikbaar. Blijkt wel een heel effectief middel tegen cardsharing, ik zie in ieder geval online bij veel mensen paniek ontstaan. 

Geplaatst:

skyuk is de nieuwe NDS pairing verplicht aan het stellen voor de HD zenders. Net zoals al is gebeurd bij total-tv, dsmart, foxtel en skyita.

In het publieke domein is er nog geen oplossing dus deze zenders zullen voorlopig voor softcams verdwijnen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst: (aangepast)

Het word voor betalende abonnees steeds oninteressanter gemaakt om voor een Linux ontvanger te kiezen,welke provider volgt ?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Dit vind ik een heel spijtig voorval in europa,daar heel wat van die gesloten bakjes heel wat problemen hebben en 0% betrouwbaar zijn.

@ stevie-v M7? :confused:  :mellow:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Gewoon andersom redeneren: Het wordt voor bezitters van een Linuxontvanger onaantrekkelijker om een abonnement te nemen.

Onaantrekkelijker en niet kunnen zijn 2 verschillende dingen. Gelukkig zal SD nog wel de komende tijd beschikbaar blijven aangezien niet alle SD boxen van sky zelf deze pairing ondersteunen.

Nou moet ik wel zeggen de skyuk ontvangers zijn redelijk uit gekristalliseerde producten en niet te vergelijken met troep die M7 levert.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Gast mrghost

vroeger hadden we ook geen hd zenders, dus ik zie geen enkel probleem je kan nog kijken daar gaat het om.

klopt dat een paar hdzenders eruit liggen. maarja zolang je beeld hebt is er geen prob

aangepast door mrghost
Geplaatst:

Heel vroeger hadden we zelfs geen televisie, dus als alles op zwart gaat...

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Geplaatst:

Dit vind ik een heel spijtig voorval in europa,daar heel wat van die gesloten bakjes heel wat problemen hebben en 0% betrouwbaar zijn.

@ stevie-v M7? :confused:  :mellow:

Ach, de M7 boxen zijn ook niet echt goed te noemen. Ik moet soms alle registers opentrekken om Fox sport2 te kunnen kijken, en soms moet ik terugvallen op de ziggo box.

Het abbo loopt binnenkort af, dus dan maar geen fox sport via de schotel.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Gast mrghost
Geplaatst:

Wat bedoel je ?

wat ie bedoel is, dat sky de bezig is om alle betacrypt en alle v13 kaarten zoals 9c4 en 1702 aan het opruimen is

iedereen krijgt de nieuwe v14 kaart en dat is de 098c nds kaart

hierop zijn ze of hebben ze al hd zenders uitgeknikkerd net als sky it op de betacrypt kaarten staat hd nog open en v13 zover ik het weet.

we moeten blij zijn dat we het niet net als sky italie hebben gehad want bij hun is het erger dan dit , kaarten krijgen emm killers waardoor kaarten geblokkeerd raken.

error 9994 9995 9996 .

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen