Codx Geplaatst: 11 mei 2014 Geplaatst: 11 mei 2014 met SKYDE is niks aan de hand SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Gast mrghost Geplaatst: 11 mei 2014 Geplaatst: 11 mei 2014 met SKYDE is niks aan de hand ja nu niet maar komt er aan wijsneus 1
Codx Geplaatst: 11 mei 2014 Geplaatst: 11 mei 2014 En is het dan al begonnen wijsneus? SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Satfreakholl Geplaatst: 11 mei 2014 Geplaatst: 11 mei 2014 bij sommige 098c nds kaarten is het zeker al zo dat ze niet meer werken op oscam en cccam enz werken alleen in de sky box of je moet het box id zien te vinden
chatuliem Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 (aangepast) Het word voor betalende abonnees steeds oninteressanter gemaakt om voor een Linux ontvanger te kiezen,welke provider volgt ? Eerlijk gezegd vind ik dit toch wel een verkeerde voorstelling van zaken. Mensen kunnen een linux ontvanger kopen en een betalende klant zijn bij Canal Digitaal. Linux ontvangers zijn veel uitgebreider en sneller. De innovatie zit bij de linux ontvangers, voor mijzelf heb ik een linux ontvanger omdat ik er gewoonweg meer mee kan. Ik kan bv. films downloaden van de tuner naar de pc en die bewerken. Met die kastjes van CD kun je niet veel. Ik vind dat je hiermee een hele groep veroordeelt omdat ze linux receivers hebben. Ik durf zelfs te voorspellen dat elke ontvanger die nieuw op de markt komt een linux ontvanger zal zijn. En dan heb ik het nog niet eens over de plugins die E2 heeft. Allemaal argumenten om een linux ontvanger te kopen. Het beeld dat iedere gebruiker van linux een illegale gebruiker is, is dus echt wel achterhaald. Tenslotte begrijp ik niet goed waarom dit topic begonnen is. Als je zo fel bent tegen gebruik van cccam,, wat is de meerwaarde van de kennis dat sky UK strengere codering gebruikt? Want zonder cccam is het toch niet te zien in NL??? Of is het de bedoeling de linux gebruikers weer op de korrel te nemen? Troost je, over een paar jaar heb je zelf een linux ontvanger in huis, omdat er geen andere meer te koop is. 12 mei 2014 aangepast door chatuliem
stevie-v Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 Eerlijk gezegd vind ik dit toch wel een verkeerde voorstelling van zaken. Mensen kunnen een linux ontvanger kopen en een betalende klant zijn bij Canal Digitaal. Linux ontvangers zijn veel uitgebreider en sneller. De innovatie zit bij de linux ontvangers, voor mijzelf heb ik een linux ontvanger omdat ik er gewoonweg meer mee kan. Ik kan bv. films downloaden van de tuner naar de pc en die bewerken. Met die kastjes van CD kun je niet veel. Ik vind dat je hiermee een hele groep veroordeelt omdat ze linux receivers hebben. Ik durf zelfs te voorspellen dat elke ontvanger die nieuw op de markt komt een linux ontvanger zal zijn. En dan heb ik het nog niet eens over de plugins die E2 heeft. Allemaal argumenten om een linux ontvanger te kopen. Het beeld dat iedere gebruiker van linux een illegale gebruiker is, is dus echt wel achterhaald. Tenslotte begrijp ik niet goed waarom dit topic begonnen is. Als je zo fel bent tegen gebruik van cccam,, wat is de meerwaarde van de kennis dat sky UK strengere codering gebruikt? Want zonder cccam is het toch niet te zien in NL??? Of is het de bedoeling de linux gebruikers weer op de korrel te nemen? Troost je, over een paar jaar heb je zelf een linux ontvanger in huis, omdat er geen andere meer te koop is. ik kan je even niet volgen,ik heb al een linux ontvanger ik denk niet dat je me helemaal goed begrepen hebt VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
sattv4iedereen Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 Ik zie ook niet in waarom linux gebruikers per definitie moeten worden aanzien als minder goed bedoelde gebruikers. En ben je bang,dat je kaart door cccam,oscam o.d.zou kunnen worden uitgeschakeld,en je hebt een linux met ci slot,kan je deze perfect gebruiken met een ci module van de desbetreffende betaalaanbieder.Dan wel rekening houdend met de beperkingen van de ci module. Ik vind het derhalve jammer,dat de europese aanbieders niet verplicht worden ci module's aan te bieden. Ik ben nog voorstander van een linux ontvanger,en zou geen probleem hebben,om een ci module te gebruiken ten behoeve van sky. Maar bepaalde groepen slagen er altijd in om goedbedoelde ontvangers in "slecht" daglicht te brengen,en dat is jammer Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
ruude007 Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 Waarom ontwikkeld een provider zelf geen softcam voor de linux bakskes die gelinkt kan worden aan de kaart .Zo is iedereen te vreden . Of is dat iets te kort door de bocht. DM800 HD +oscam Maxdigital XP1000 0scam
jeevanhoof Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 (aangepast) Hoi, De Linux bakjes is nu net een doorn in het oog van de aanbieders. Je kan je kaart delen. Je kan films opnemen en die daarna digitaal kopiëren naar de pc/dvd. Gebeuren er verplaatsingen van kanalen dan is er weer een hele heisa van mensen die niet weten hoe ze de zender terug kunnen krijgen. Bij hun eigen bakjes kunnen ze dit automatisch doen zodat de meeste niet eens merken dat er een zender verplaatst is. Als de softcam vastloopt of niet start....weer problemen na een update gaat er wat mis...nog meer problemen. Ze gaan nogal een call center moeten installeren als ze al die mensen met een Linux ontvanger moeten helpen. mvg 12 mei 2014 aangepast door jeevanhoof dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
sattv4iedereen Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 We gaan zwaar off topic,maar wil toch te reageren. Als ze willen,kunnen ze ervoor zorgen,dat de kaart niet te delen is.zie ander berichten hier,fox sports international e.a. Dus zie ik kans op 2 soorten abonnee's. 1.de abonnee,die geen hobbyist is,en enkel wil kijken.Dan zijn de gesloten bakjes voldoende voor hen. 2.de abonnee die wel hobbyist is,en wel de kennis heeft over de firmware en settingslijsten van een enigma ontvanger. Breng voor die mensen een ci module uit,en zorg dat je bvb 2 verschillende kanalen terzelfde tijd kan decoderen. Er is hier een topic geweest over een thuiscopy.Een analoge overbrenging,is als je de juiste apparatuur hebt,ook zeer doenbaar en vind ikzelf mooi.Enig nadeel,er is meer werk aan. Dit zou het enige kunnen zijn waarover ze vallen.Maar het nemen van een thuiscopy zullen ze moeilijk kunnen tegenhouden. dus on toppic, in mijn ogen,kunnen ze wel een veilige ci module maken met kaart die gepaird zijn. Maar die auteursrechten organisatie's hebben dan misschien liever de + faciliteit van de ci module,wat dan voor ons een doorn in het oog is. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Gast mrghost Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 @sattv4iedereen met ci modules kan je hele transponders door streamen. vandaar dat digiturk en dsmart deze hebben afgeschaft. dsmart = nds codering met een zeer zware beveiliging deze kan je al jaren niet meer delen.
chatuliem Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 (aangepast) We gaan zwaar off topic,maar wil toch te reageren. Als ze willen,kunnen ze ervoor zorgen,dat de kaart niet te delen is.zie ander berichten hier,fox sports international e.a. Dus zie ik kans op 2 soorten abonnee's. 1.de abonnee,die geen hobbyist is,en enkel wil kijken.Dan zijn de gesloten bakjes voldoende voor hen. 2.de abonnee die wel hobbyist is,en wel de kennis heeft over de firmware en settingslijsten van een enigma ontvanger. Breng voor die mensen een ci module uit,en zorg dat je bvb 2 verschillende kanalen terzelfde tijd kan decoderen. Er is hier een topic geweest over een thuiscopy.Een analoge overbrenging,is als je de juiste apparatuur hebt,ook zeer doenbaar en vind ikzelf mooi.Enig nadeel,er is meer werk aan. Dit zou het enige kunnen zijn waarover ze vallen.Maar het nemen van een thuiscopy zullen ze moeilijk kunnen tegenhouden. dus on toppic, in mijn ogen,kunnen ze wel een veilige ci module maken met kaart die gepaird zijn. Maar die auteursrechten organisatie's hebben dan misschien liever de + faciliteit van de ci module,wat dan voor ons een doorn in het oog is. Kijk, dat is nog iets wat ik niet begrijp: de paranoia omtrend opnemen en bewerken van video's. De films die getoond worden op de zenders zijn minstens twee jaar oud, dus als iemand die film wil hebben wacht ie echt geen twee jaar. Dus wat is dan nog de waarde van zoiets? Verder vind ik geen echte waarde zitten in talkshows, journaals, reality tv voetbalwedstrijden. Natuurlijk zijn er mensen die zoiets opnemen, laat ze dan gewoon... 12 mei 2014 aangepast door chatuliem
kermetkikker Geplaatst: 13 mei 2014 Geplaatst: 13 mei 2014 Overigens mensen werkt Sky UK weer gewoon normaal als vanouds ik denk toch dat ze wat probleempjes hebben gehad met het omzetten hier weer super beeld zonder haperingen op alle Sky UK HD kanalen <p>Visiosat Big Bi-sat 8 satellietenXtrend ET 7500 met Open Pli 4.0 slaapkamer met Dm 800HD met Open Pli ( slaapkamer )
youriy Geplaatst: 13 mei 2014 Geplaatst: 13 mei 2014 Overigens mensen werkt Sky UK weer gewoon normaal als vanouds ik denk toch dat ze wat probleempjes hebben gehad met het omzetten hier weer super beeld zonder haperingen op alle Sky UK HD kanalen Dus je hebt ook beeld op sky arts 1 HD , sky arts 2 HD , sky atlantic HD en sky living HD? clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
kermetkikker Geplaatst: 13 mei 2014 Geplaatst: 13 mei 2014 nee helaas die zenders doen het niet maar wat ik daar kan zien is dat hij op caid 0963 niet meer geaccepteerd wordt maar wat ik wel weet is dat ze eerst bij sky action, select en dergelijke ook aan het vervelen waren met caid 0960 en 0961 en dat is nu dus niet meer deze draaid weer gewoon op de oude caid 0963 ik zeg afwachten dus maar hoe lang we nog kunnen kijken <p>Visiosat Big Bi-sat 8 satellietenXtrend ET 7500 met Open Pli 4.0 slaapkamer met Dm 800HD met Open Pli ( slaapkamer )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen