Tuneboy Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Hallo, Ik gebruik zowel dreamboxedit als dreamset voor mijn settings te ordenen en te wijzigen. Mijn vraag is hoe je op een simpele manier enkel de FTA kanalen er uit kan filteren. Ik heb enkel maar een abbo op TV Vlaanderen en al de rest niet dus heeft het niet echt zin om al die betaalde kanalen er in te zetten. Akkoord de VU+ heeft oneindige opslagruimte voor settings maar zou toch handig zijn als ik een lijst kon maken met enkel de FTA kanalen. alvast bedankt
Alex1970 Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Ik weet niet hoe jij je kanalenlijst up-to-dat houdt, maar als je in Dreamset de kanalen van internet afhaalt (momenteel alleen nog King of Sat, Lyngsat en Satbeams zijn in de maak) dan kan je ook kiezen om automatisch boeketten te laten maken op basis van de codering, dan staan allen ongecodeerde zenders in de lijst CA-Clear.Verder als je frequenties inscant kan je opgeven alleen FTA-zenders te willen.Maar ik vrees dat je ze uit jouw lijst of uit de te downloaden lijst wilt halen?Voor dat laatste zal je de maker van die lijst moeten vragen of die een FTA-lijst kan maken. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen