Gast marekki Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 probeer deze eens ik heb de E2 lijsten om gezet naar E1 en aangepast ik hoop dat dit zo werkt laat wat weten hier dan heb ik volgende keer gelijk een nieuwe E1 lijst beschikbaar. de ziggo totaal lijst is met een verdeling met favoriet mappen. de ziggo lijst bestaat uit een mooi ingedeelde ziggo lijst zonder onder verdeling in diverse mapjes.ziggo E1 1111 17-4-2014.rarziggo totaal E1 1111 17-4-2014.rar
tayram Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Bedankt voor je werk. Maar volgens mij sommige kanalen zullen toch niet werken. Ik heb deze gemaakt. Met deze frequnties heb ik alle kanalen. zenderlijst ziggo E1 29-4-2014.rar cables.xml
Gast marekki Geplaatst: 30 april 2014 Geplaatst: 30 april 2014 (aangepast) dankje voor je bijdragen. waarom gaan sommige kanalen niet werken de hd kanalen zijn er uit gehaald en de lijst bestaatalleen uit sd zenders. als je hem getest hebt dan weet ik ook of alles werkt ik zit in een andere regio dus kan niet testen of het allemaal werkt. 30 april 2014 aangepast door marekki
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen