simplemind Geplaatst: 1 mei 2014 Geplaatst: 1 mei 2014 Ik heb een Philips dsx7072 en oude mediaguard2kaart. Nu krijg ik een HDontvanger voor de caravan en ik weet niet of de nieuwe mediaguard3kaart ook gaat werken in de SDontvanger. Of: dat de oude kaart werkt in de HDontvanger. Wie weet dit?
Zilverster Geplaatst: 1 mei 2014 Geplaatst: 1 mei 2014 @simplemind, Het heeft vaak te maken hoe de software in een ontvanger geprogrammeerd is, m.a.w. of beide ( verschillende ATR's van de kaart ) goed gelezen worden. Er zijn HD ontvangers die geen Seca 2 kaart accepteren en er zijn SD ontvangers die geen Seca 3 kaart accepteren. Er zijn ook ontvangers die alles "eten". Het zou misschien handig zijn om eens een lijst samen te stellen m.b.v. members hier op het forum om daar eens meer inzicht in te krijgen. Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Oplossing satencom Geplaatst: 1 mei 2014 Oplossing Geplaatst: 1 mei 2014 Als je een je een HD ontvanger van CD krijgt, daar werkt de oude Seca 2 kaart niet in De nieuwe kaart werkt wel in de oude dsx7072 Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
simplemind Geplaatst: 1 mei 2014 Auteur Geplaatst: 1 mei 2014 Volgens de dealer wordt het een Rebox . Weet niet welke, maar wel voor een automatische schotel. Maar mijn vraag is wel beantwoord, want ik vermoedde al dat ikvoor de HD ontvanger een nieuwe kaart nodig had. Maar ik heb nog 2 DSX ontvangers staan, die dus dan nog wel bruikbaar zijn. Bedankt voor de hulp!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen