deleier Geplaatst: 1 mei 2014 Geplaatst: 1 mei 2014 Hallo, Ik zit te zoeken op de canal digitaal site maar wat me verbaasd is dat ik geen abbo kan afsluiten zonder hun apparatuur ? Heb de oranje smartcard .Zou misschien basis hd willen maar zie nergens dat dat kan zonder dat ik hun ontvanger er bij krijg . Of kijk ik niet goed ?
Moderator ceesv Geplaatst: 1 mei 2014 Moderator Geplaatst: 1 mei 2014 Men gaat ervan uit dat nieuwe klanten nog geen smartcard hebben. Men heeft in hun webwinkel een aanbieding voor smartcard met bijbehorend CI module en abbo. Wanneer de in je bezit zijnde smartcard geregistreerd is kan je via mijn canaldigitaal online een pakket afsluiten op die kaart. Via de klantenservice zal dit ook wel telefonisch kunnen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 2 mei 2014 Geplaatst: 2 mei 2014 Het ziet er naar uit dat CanalDigitaal hun website onlangs heeft veranderd en dat je als nieuwe abonnee alleen nog maar de bruikleen apparatuur met installatie er bij kunt nemen. Niet dat je daarmee duurder uit zou zijn als een abonnement zonder apparatuur maar met apparatuur zit je er wel 2 jaar aan vast, voor een abonnement zonder apparatuur 1 jaar.
kermetkikker Geplaatst: 2 mei 2014 Geplaatst: 2 mei 2014 Als je al een oranje smartcard hebt kun je via deze link gewoon een nieuw abonnement afsluiten http://www.canaldigitaal.nl/abonnement/smartcard-registreren/ zo heb je gewoon een nieuw abonnement en kun je zelfs voor een jaar abonnement kiezen <p>Visiosat Big Bi-sat 8 satellietenXtrend ET 7500 met Open Pli 4.0 slaapkamer met Dm 800HD met Open Pli ( slaapkamer )
deleier Geplaatst: 2 mei 2014 Auteur Geplaatst: 2 mei 2014 Mijn dank. smartcard geregistreerd zonder abbo maar ned1,2,3 gratis. Wel met maand preview van alle kanalen.
Moderator ceesv Geplaatst: 2 mei 2014 Moderator Geplaatst: 2 mei 2014 Ze verkopen nog steeds een losse CI + kaart en abonnement. (Voor diegenen die een goedgekeurde TV met ingebouwde sat tuner hebben,) Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen