Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Er zitten anders een belachelijke hoeveelheid sportzenders bij CDS. Eentje minder kan echt geen kwaad.

Geplaatst:

Nou, die softe sporten als snooker is ook niet altijd interessant. Sporten als freestyle skiën, indoor motorcross, kickboxen, enz. hebben toch ook wel wat.

Geplaatst:

Vreemd want bij TVV blijft hij wel beschikbaar.

Lees hier suk uit de Nieuwsbrief.

De internationale versie van Eurosport 2 is vanaf 6 mei beschikbaar op nummer 76 in Basic en Basic+. Voor wie houdt van extreme sporten zit vanaf dan ook goed bij EDGE Sport op nummer 77. Hierdoor verhuist Extreme Sports naar nummer 81.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

Op  de site van CDS is te lezen bij nieuwsberichten dat vanaf 6 mei EDGE sports HD zal worden toegevoegd aan het familie HD, entertainment HD en topHD pakket. 

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Geplaatst:

Edge sports HD is een nieuwe zender die waarschijnlijk dik betaald om wat naamsbekendheid te krijgen dus interessanter om door te geven.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:

Ja gelezen

Ik wilde eerder opzeggen, omdat ik naar UPC ben gegaan, maar ze zeggen gewoon dat het niet zo is bij CD

Nu moet ik me contract uitdienen, waar ik niet eens om gevraagd heb.( Had enkel maar een gesprek met de helpdesk) Toendertijd dacht ik laat maar, maar nu wil ik er toch wel eerder vanaf.

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Informatie van de "helpdesk" van Canal Digitaal is altijd onjuist. Is gewoon een Call-Center in een lage loon land (geloof zelfs in Istanboel). Ze hebben gewoon scripts voor zich en weten totaal niet waarover ze praten. Hun enig doel is om en telefoonkosten te innen voor CDS en pakketten te slijten.. Je moet zeker bij "aanbiedingen" van ze oppassen. Als je er iets bij wil proberen gooien ze je einddatum contract van je hele pakket omhoog. Kun je niet meer afmelden..

Geplaatst: (aangepast)

De zender EDGE-HD die als vervanger komt voor Extreme sports die eind deze maand gaat verdwijnen, is laat in de middag aan de fastscanlijst toegevoegd.

Inmiddels beeld op deze zender misschien voor hoe lang het duurt.

In de SD-lijst op positie 118.

Transpondergegevens: 11739V, 27500, DVB-S2 8PSK, 2/3

aangepast door Sprietje
  • Moderator
Geplaatst:

In de HD lijst op # 36.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen