di-on-air Geplaatst: 6 mei 2014 Geplaatst: 6 mei 2014 Jammer dat canal digitaal altijd zenders toevoegd waar helemaal geen vraag naar is. Waar blijft 24 kitchen of 192 tv? Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
martjeB Geplaatst: 6 mei 2014 Geplaatst: 6 mei 2014 Over smaak valt niet te twisten, maar ik kijk juist graag naar Nautical Channel en Extreme sports. EDGE zou een aardig alternatief kunnen zijn voor Ex sports. Gtz. Martje B
Sprietje Geplaatst: 6 mei 2014 Auteur Geplaatst: 6 mei 2014 Ik heb hem maar weer afgezet, niks als herhalingen. Het is nog erger dan bij Discovery HD.
cookie Geplaatst: 6 mei 2014 Geplaatst: 6 mei 2014 Als ze die sporten gaan uitzenden die in de promo zitten dan ben ik tevreden. V8 supercars, driften, motorcross, F1 powerboats, formula renault 3.5, bmx cross. Hopelijk live en geen oude opnames zoals op extreme sport van soms meer dan een jaar oud
martjeB Geplaatst: 6 mei 2014 Geplaatst: 6 mei 2014 Ik heb hem maar weer afgezet, niks als herhalingen. Het is nog erger dan bij Discovery HD. Is het niet een soort promo die ze uitzenden? Gtz. Martje B
theparasol Geplaatst: 6 mei 2014 Geplaatst: 6 mei 2014 self-fulfilling prophecy Hopelijk duurt het niet meer lang en gaan ze man-x en sport1 golf vervangen door 192 tv en 24kitchen.
Eduard07 Geplaatst: 6 mei 2014 Geplaatst: 6 mei 2014 En wie gaat dat betalen? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
theparasol Geplaatst: 6 mei 2014 Geplaatst: 6 mei 2014 Ik, mag wel in een optional pakket, geen probleem schaf ik met plezier aan. Hebben al veel te veel sport en filmzooi.
martjeB Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Is het niet een soort promo die ze uitzenden? Nu zie ik op EDGE nog steeds die promo. Wanneer gaat die zender serieus van start? Gtz. Martje B
boudeman Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 De zender EDGE-HD die als vervanger komt voor Extreme sports die eind deze maand gaat verdwijnen, is laat in de middag aan de fastscanlijst toegevoegd. Inmiddels beeld op deze zender misschien voor hoe lang het duurt. In de SD-lijst op positie 118. Transpondergegevens: 11739V, 27500, DVB-S2 8PSK, 2/3 19.2 of 23.5 ? Op 19.2 kom ik 'm (nog) niet tegen, en op 23.5 geeft transponder geen signaal
Sprietje Geplaatst: 9 mei 2014 Auteur Geplaatst: 9 mei 2014 (aangepast) Beste boudemanKun je transponder 11739V op de Astra 23,5 niet ontvangen? Dan kun je Ned.2 HD en SBS 6 HD ook niet ontvangen want die zitten ook op die transponder.Inmiddels zie ik dat het niet om de zender Edge HD gaat maar om de zender Edge Sport promo. Nou daar zitten we niet op te wachten. 9 mei 2014 aangepast door Sprietje
Kabeltje87 Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 Als EDGE HD niets anders gaat uitzenden dan die promo, dan moet TVV/CDS daar hun bandbreedte niet aan verspillen. We zitten wel op iets anders te wachten. Of het moet zijn dat CDS/TVV hier sloten geld mee verdient. En dan zouden we dat moeten zien in de abbonements prijs. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
boudeman Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 Beste boudeman Kun je transponder 11739V op de Astra 23,5 niet ontvangen? Dan kun je Ned.2 HD en SBS 6 HD ook niet ontvangen want die zitten ook op die transponder. Inmiddels zie ik dat het niet om de zender Edge HD gaat maar om de zender Edge Sport promo. Nou daar zitten we niet op te wachten. Fout van mij; ik keek op horizontaal in plaats van verticaal. Ik zie Edge nu ook.
cookie Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 Ik ga er van uit dat die zender nog van start moet gaan, zou belachelijk zijn om gecodeerd enkel wat promo's uit te zenden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen