Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jammer dat canal digitaal altijd zenders toevoegd waar helemaal geen vraag naar is. Waar blijft 24 kitchen of 192 tv?

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

• Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Over smaak valt niet te twisten, maar ik kijk juist graag naar Nautical Channel en Extreme sports.

EDGE zou een aardig alternatief kunnen zijn voor Ex sports.

Gtz. Martje B

Geplaatst:

Als ze die sporten gaan uitzenden die in de promo zitten dan ben ik tevreden. V8 supercars, driften, motorcross, F1 powerboats, formula renault 3.5, bmx cross. Hopelijk live en geen oude opnames zoals op extreme sport van soms meer dan een jaar oud

Geplaatst:

En wie gaat dat betalen?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

De zender EDGE-HD die als vervanger komt voor Extreme sports die eind deze maand gaat verdwijnen, is laat in de middag aan de fastscanlijst toegevoegd.

Inmiddels beeld op deze zender misschien voor hoe lang het duurt.

In de SD-lijst op positie 118.

Transpondergegevens: 11739V, 27500, DVB-S2 8PSK, 2/3

19.2 of 23.5 ?

Op 19.2 kom ik 'm (nog) niet tegen, en op 23.5 geeft transponder geen signaal

Geplaatst: (aangepast)

Beste boudeman

Kun je transponder 11739V op de Astra 23,5 niet ontvangen? Dan kun je Ned.2 HD en SBS 6 HD ook niet ontvangen want die zitten ook op die transponder.
Inmiddels zie ik dat het niet om de zender Edge HD gaat maar om de zender Edge Sport promo. Nou daar zitten we niet op te wachten.

post-60869-0-78750200-1399619317_thumb.png

aangepast door Sprietje
Geplaatst:

Als EDGE HD niets anders gaat uitzenden dan die promo, dan moet TVV/CDS daar hun bandbreedte niet aan verspillen.  We zitten wel op iets anders te wachten.

Of het moet zijn dat CDS/TVV hier sloten geld mee verdient.  En dan zouden we dat moeten zien in de abbonements prijs.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Beste boudeman

Kun je transponder 11739V op de Astra 23,5 niet ontvangen? Dan kun je Ned.2 HD en SBS 6 HD ook niet ontvangen want die zitten ook op die transponder.

Inmiddels zie ik dat het niet om de zender Edge HD gaat maar om de zender Edge Sport promo. Nou daar zitten we niet op te wachten.

Fout van mij; ik keek op horizontaal in plaats van verticaal. Ik zie Edge nu ook.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen