Kabeltje87 Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 Ik ga er van uit dat die zender nog van start moet gaan, zou belachelijk zijn om gecodeerd enkel wat promo's uit te zenden. Dat zou idd belachelijk zijn. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Sprietje Geplaatst: 9 mei 2014 Auteur Geplaatst: 9 mei 2014 (aangepast) Deze zender blijft nog tot het einde van de maand promo uitzenden. Daarna komt de reguliere programmering. Ik vind het sowieso belachelijk dat promo gecodeerd wordt uitgezonden. Dat hoort toch gewoon FTA te zijn. 9 mei 2014 aangepast door Sprietje
Sprietje Geplaatst: 9 mei 2014 Auteur Geplaatst: 9 mei 2014 (aangepast) Geen wonder dat M7 zo geïnteresseerd is in EDGE SPORT HD. Ze verzorgen naast doorgifte voor haar tv-aanbieders ook het aanvoersignaal van EDGE Sport HD aan 14 Europese tv-aanbieders voor verdere verspreiding via hun eigen kabel- en IPTV-netwerken. Daar is dus nog wat aan te verdienen.Lees in Totaal TV, zie: http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/16187/nederlandse-versie-edge-sport-hd-bij-canaldigitaal-en-online.html en in Satellietmagazine: http://www.satellitemagazine.com/?action=pagina&id=49&id2=33249&title=CanalDigitaal%2C+TV+Vlaanderen+en+Online.nl+krijgen+Nederlandse+versie+EDGE+Sport+HD 9 mei 2014 aangepast door Sprietje
Sprietje Geplaatst: 23 mei 2014 Auteur Geplaatst: 23 mei 2014 CanalDigitaal maakt bekend dat de zender EDGE HD a.s. maandag de 26e start met de reguliere uitzendingen, vier dagen voordat ze stoppen met de doorgifte van Extreme Sports die 30 mei stopt. Gelukkig, want ik heb die promofilm nu al wel genoeg gezien.
Eduard07 Geplaatst: 23 mei 2014 Geplaatst: 23 mei 2014 ..Gelukkig, want ik heb die promofilm nu al wel genoeg gezien. Waarom zette je dan niet eens een andere zender op? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
martjeB Geplaatst: 26 mei 2014 Geplaatst: 26 mei 2014 Regelmatig check ik even, maar nog steeds promo. De 26e starten maar om 18:45 uur nog steeds promo is natuurlijk typisch CD. Dat 30 mei stoppen zal wel precies 00:01 uur zijn. Oh, nu is ie stuk en heb ik nietseens de promo :-( Gtz. Martje B
Sprietje Geplaatst: 26 mei 2014 Auteur Geplaatst: 26 mei 2014 Inderdaad, nog steeds promo. Nou je ziet wel, die beloftes van CanalDigitaal zijn niets waard. Het zou me niet verbazen als de reguliere uitzendingen pas op 1 juni starten, nadat Extreme Sports al is gestopt.
Sprietje Geplaatst: 30 mei 2014 Auteur Geplaatst: 30 mei 2014 Ik zie dat het promofilmpje verdwenen is en dat er nu waterscooters te zien zijn maar er wordt tussendoor wel erg veel reklame gemaakt voor zaken die gaan komen met datums erbij. De zender EDGE HD zit dus niet alleen in het HD-pakket want is kan hem met het familiepakket zonder aanvullend HD-pakket gewoon ontvangen.
cookie Geplaatst: 30 mei 2014 Geplaatst: 30 mei 2014 De epg eens bekeken en weer veel gedateerde programma's uit 2013 en 2012 net als op extreme sports. Bij een sportzender draait het toch wel om actuele sporten, liefst live of hoogtepunten zo snel mogelijk nadat het evenement is afgelopen. Zie wel een live surfverslag staan elke avond, maar dat duurt telkens maar een halfuurtje. Hopelijk is dit slechts voor de eerste weken en word het nadien een zender met actuele uitzendingen, maar ik vrees ervoor.
Jean-Claude Geplaatst: 1 juni 2014 Geplaatst: 1 juni 2014 we zijn nu 1 juni, en ik heb nog altijd beeld op extreme sports, mét nederlandse ondertitels ("AMA motocross"). Ook op EDGE een gewone programmatie, zo te zien ("sports adventure") DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Kabeltje87 Geplaatst: 1 juni 2014 Geplaatst: 1 juni 2014 De epg eens bekeken en weer veel gedateerde programma's uit 2013 en 2012 net als op extreme sports. Bij een sportzender draait het toch wel om actuele sporten, liefst live of hoogtepunten zo snel mogelijk nadat het evenement is afgelopen. Zie wel een live surfverslag staan elke avond, maar dat duurt telkens maar een halfuurtje. Hopelijk is dit slechts voor de eerste weken en word het nadien een zender met actuele uitzendingen, maar ik vrees ervoor. Waar vind je de epg? Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Sprietje Geplaatst: 1 juni 2014 Auteur Geplaatst: 1 juni 2014 Beste Jean-ClaudeJe weet toch dat ze bij CanalDigitaal in het weekeinde niet werken, dus wordt extreme sports vandaag ook niet afgeschakeld. Dat zal morgen wel gebeuren.
cookie Geplaatst: 1 juni 2014 Geplaatst: 1 juni 2014 Waar vind je de epg? Willy Gewoon de EPG op de zender, een week vooruit kan ik kijken. Gisteren hadden ze al live uitzendingen, vandaag ook een paar. Wat mij betreft is deze zender dus beter dan extreme sports.
di-on-air Geplaatst: 1 juni 2014 Geplaatst: 1 juni 2014 Nog steeds beeld op extreme sports. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
Sprietje Geplaatst: 2 juni 2014 Auteur Geplaatst: 2 juni 2014 Nu, op de eerste werkdag van deze maand is Extreme Sports uitgeschakeld bij CanalDigitaal maar we hebben EDGE sports er voor terug.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen