deleier Geplaatst: 2 mei 2014 Geplaatst: 2 mei 2014 Hallo, ik vraag mij af wat de meerwaarde van deze versie is. Heb vanmorgen mijn canal digitaal smartcard geactiveerd en alle zenders inclusief hd gaan gewoon open ( uitgezonderd fox sports 2) met de aston dual cam 1.07 versie 1.18 in combinatie met de topfield srp 2401ci+. Zelfs de oude canal digitaal module mediaguard werkt vlekkeloos.
Tonskidutch Geplaatst: 2 mei 2014 Geplaatst: 2 mei 2014 juist uitgezonderd uitgezonderd fox sports 2 in het verleden waren er ook CI modules in de CI receivers in gebruik heb zelf twee aston CI modules gehad voor canalDIGITAAL kaartje (weggegooid geld) want het bleek echter dat die niet allemaal de SID en/of PID konden verwerken via de CI module in een "zogenaamd standaard CI-receiver" de norm was gecertificeerd de uitvoering en afwijking van die norm bleek echter niet op alle receivers te werken ra ra hoe kan dat? wees maar blij dat het wel werkt op je CI+ receiver. ciao ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen