Con Geplaatst: 2 mei 2014 Geplaatst: 2 mei 2014 (aangepast) Vorig jaar hebben wij deze serie gevolgd, het ging echter met de vakantie mis en daardoor hebben we de laatste 2 afleveringen gemist. Weet iemand of dat nog ergens te downloaden is, uiteraard heb ik al het nodige zoekwerk achter de rug maar kan het niet vinden. 2 mei 2014 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Sjattuh Geplaatst: 2 mei 2014 Geplaatst: 2 mei 2014 Als ik de naam ingeef bij een torrent site krijg ik lijsten met becshikbare downloads. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
strongetje Geplaatst: 2 mei 2014 Geplaatst: 2 mei 2014 hallo heb ze hier nog. aflevering 10 t/m 13, avi files NL ondertitels had deze ook gedownload, omdat ze hier de laatste aflevering niet opgenomen hadden. als je ze niet kunt vinden, laat maar horen. mvg, Mark Dreambox 600PVR * OpenPLI *wavefrontier T55 * astra 1/2/3/hotbird *
Psychosammie Geplaatst: 2 mei 2014 Geplaatst: 2 mei 2014 Aiiiii!!! Ik voel strafpunten aankomen.Downloaden is sinds kort heel erg verboden enzo... Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 2 mei 2014 Geplaatst: 2 mei 2014 hoezo downloaden en illegaal? er zijn toch enkele berichten die aangeven dat je zo iet niet meer mag downloaden of je hebt interactieve iptv met een gelijkwaardig abonnement om dat terug te zien uit de media bibliotheek of je koopt het via één van de omroepen SBS6, of bij de producent van die serie CBS op een regio specifieke DVD Eleanor Blancmange
D.Quijote Geplaatst: 2 mei 2014 Geplaatst: 2 mei 2014 @ Con Je hebt een PM, trouwens in juni gaat de serie verder M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
edje-ken Geplaatst: 2 mei 2014 Geplaatst: 2 mei 2014 Ik heb de serie ook nog op schijf staan. Dus als het andere niet lukt heb ik hem ook Edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Neptunus Geplaatst: 4 mei 2014 Geplaatst: 4 mei 2014 Neem een XBMC + NAS en installeer Sickbeard, dan worden de series die je wilt: - automatisch binnengehaald en op de juiste plek gezet - via één drukken op de knop van ondertitels voorzien - voorzien van allerlei fanart Bovendien kan je downloaden achterwege laten en ga je streamen via één van de velen video add ons. De Nederlandse (vooral de commerciële)omroepen zitten nogal eens te klooien met het volgen van een seizoen, series zoals Greys Anatomy worden zomaar midden in een seizoen afgebroken, dan jagen ze je wel naar alternatieven! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
vGnp Geplaatst: 4 mei 2014 Geplaatst: 4 mei 2014 Aiiiii!!! Ik voel strafpunten aankomen.Downloaden is sinds kort heel erg verboden enzo... Het Europese besluit is (voorlopig) in NL nog niet omgezet in effectieve wetgeving, dus... vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen