sattv4iedereen Geplaatst: 2 mei 2014 Geplaatst: 2 mei 2014 Hi, ik heb van iemand een totaal witte kaart gekregen,waar niks opstaat,en je kan ze vergelijken,met een sim kaart in belgie,waar je de sim kaart uit de grote kaart moet drukken. Ik weet zelfs niet of het een originele is,of een zelf geprogrammeerde. bij het opzoeken van de idents,kwam ik tnt en srg swiss tegen. mijn vu duo geeft volgende gegevens via cccam: Viaccess cardCaid 500Cardserial f7xxxxident fff400 - 112233ident 30b00 - 112233ident 20810 - 112233ident 20820 - 112233 Er staat nergens een datum,van geldigheid,wat ik wel zag in de voorbeelden,die ik zocht via google. Als ik een originele viacces kaart insteek zie ik bvb: Viaccess cardCaid 500Cardserial bf3xxxident fff830 - bf3e97ident 41700 - bf3e97ident 41710 - bf3e97valid from 7-2-2013 untill 5-8-2013 Daar staat ook een datum op,zoals in de google voorbeelden. Indien het gaat om een zelf geprogrammeerde kaart,zou ik deze kunnen detecteren in een cas3 met cas studio 9.3? Of zou het hier gaan over een gangsterkaart? bedankt voor de tips. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
cremas Geplaatst: 2 mei 2014 Geplaatst: 2 mei 2014 (aangepast) 030b00 is dat geen TNT sat? Groet, Cremas Niet goed gelezen. Je was er al achter dat het een tnt sat kaartje was. 2 mei 2014 aangepast door cremas Zotac met xbmc/kodi, Db 800, Vu-duo, 4,8*/9*/13*/19.2*/23.5*/28*,Intelsat 24.5*W, abbo: televisa
sattv4iedereen Geplaatst: 2 mei 2014 Auteur Geplaatst: 2 mei 2014 Had ik idd gevonden,maar ik zou graag weten of: 1.Het een officiële kaart is?denk haast van niet,omdat serial nummer op kaart gedrukt ontbreekt en omdat via cccam geen datums staan. 2.Het om een zelf geprogrammeerde kaart gaat? 3.Of het om een maffia kaart gaat. Het gaat er zeker niet om,dat ik die kaart wil gebruiken voor illegale doeleinden,maar enkel om te weten te komen welke kaart het betreft. foto zie bijlage Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
stefke Geplaatst: 2 mei 2014 Geplaatst: 2 mei 2014 Als je googled op die idents kom je terecht bij een omnia plus kaart en dat is dus een maffia kaart!!
Gast mrghost Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 (aangepast) bijmijn bis kaart zie ik ook geen eind datum op cccam (cccam crashed wel met bis kaarten oscam draait er beter op) maar als ik hem in oscam draai dan zie ik expire date 2 mei 2015 probeer even met oscam uit te lezen dan zieje vast wel expire date staan 9 mei 2014 aangepast door mrghost
Zilverster Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 @mrghost, Irdeto kaarten hebben een verschillende "start" datum, het heeft er mee te maken hoe de juiste datum berekend wordt door de software. Ergens hier op het forum moet daar over wel een topic te vinden zijn, is al weer een aantal jaren geleden dat dit uitgezocht is, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Gast mrghost Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 @Zilverster ik reageerde alleen op dat viacces gedeelte. en trouwens tntsat werkt met oscam .. ook met emu keys vandaag nog getest hd en sd.
Zilverster Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 @sattv4iedereen, Indien het gaat om een zelf geprogrammeerde kaart,zou ik deze kunnen detecteren in een cas3 met cas studio 9.3? Met een beetje geluk zou cas studio moeten kunnen aangeven welk type kaart het is, ik zou zeggen, gewoon proberen. In den beginne , kwamen veel van die kaarten uit het Oosten en konden verschillende coderingen aan. Het grote probleem is dat wanneer je niet de juiste software hebt, je zelf die kaarten niet kunt bewerken. Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Zilverster Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 @mrghost, ik reageerde alleen op dat viacces gedeelte. Oeps, je hebt gelijk, Viacces heb ik even overheen gelezen. Ik heb geen idee hoe een datum berekening op die kaarten is opgebouwd, vaste of ook een verschillende datum per kaarten, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen