Ga naar inhoud


tvv-kaarten geblokkeerd wegens vermoeden van cardsharing/


Avalon560

Aanbevolen berichten

Als ik samen met vrienden ga zwemmen,is het niet de bedoeling om de ganse avond over die zever met TVV te praten dacht ik.

 

Al mocht ik de details van a tot z kennen ga ik die mens zijn vuile was hier natuurlijk niet ophangen. Begrijpelijk toch.

Specifiek de woorden "vuile was" spreekt boekdelen en maakt alles duidelijk, je verhaal eerder was meer een soort van stemmingmakerij ten nadele van TVV inplaats van een toelichting op het feit dat smartcards onterecht worden geblokkeerd door TVV.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maar heeft tvv niet gezegd dat je met de seca3 kaart alleen maar CCcam 2.3.0 kunt gebruiken ivm firmware update van de kaart CD in ieder geval wel.

 

Ik gebruik al weer een hele tijd gewoon 2.1.4 hoor. Met een oranje seca3 CD-kaartje. Werkt prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjonge, ik heb al spijt dat ik het verteld heb hoor jongens.

 

De laatste keer en hopelijk is het doel van mijn verhaal dan eindelijk duidelijk...

Als de man een niet geüpdatet ontvanger van meer dan 2 jaar oud bezit en er zonder enige consequenties cardsharing zenders mee kan bekijken en er even consequentieloos een kaart van TVV heeft insteken, er vervolgens Cccam 2.3.0 opzet en even later zijn TVV kaart op zwart wordt gezet, doet dat bij mij belletjes rinkelen.

Wat ik me op woensdag al een halve week afvroeg is voor mij dan duidelijk: ik en zovele anderen met een linux-ontvanger met een TVV kaartje/abbotje erin worden dankzij cccam2.3.0 per definitie als cardsharingservers gezien. Met een eerdere versie cccam no problem. Zoniet had hij zeker al veel vroeger tegen de lamp gelopen.

 

Al berooft die vriend verder met zijn ontvanger elke Belgische bank, I don't care. Wat ik wou weten,weet ik en verder ga ik de man niet de pieren uit zijn neus vragen ivm de afkomst van zijn zaakjes. Ben voor zover ik weet geen agent in burger of personeel van de M7 groep hoor...

 

Hopelijk is mijn bedoeling van mijn bijdrage nu duidelijk?

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar werkt zijn laatste versie van cccam nu niet goed waardoor zijn beeld zwart is of heeft TVV die kaart op zwart gezet?

 

 

Als de man een niet geüpdatet ontvanger van meer dan 2 jaar oud bezit en er zonder enige consequenties cardsharing zenders mee kan bekijken en er even consequentieloos een kaart van TVV heeft insteken, er vervolgens Cccam 2.3.0 opzet en even later zijn TVV kaart op zwart wordt gezet, doet dat bij mij belletjes rinkelen.
Wat ik me op woensdag al een halve week afvroeg is voor mij dan duidelijk: ik en zovele anderen met een linux-ontvanger met een TVV kaartje/abbotje erin worden dankzij cccam2.3.0 per definitie als cardsharingservers gezien.

 

 

Of gebuikt zijn share contact zijn tvv kaart?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IS iig neit alleen cccam, kennis van mij waarbij hij niets naar buiten open heeft staan is sinds 29/04 ook afgesloten van CD wegens vermoedelijk sharing, heb bij hem alles nagekeken ook met verschillende portscans gechecked en alles staat dicht. dit ism met een dm800 en dus oscam laatste versie, geen shares alleen zijn eigen kaart.

 

Daabij heeft CD ook nog eens 40eu van zijn rekening afgehaald, die hij wel weer gestoneerd heeft.

aangepast door wapper
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ok kan mij voorstellen dat wanneer jij illegale cardsharing aanschaft in een door de aanbieder geconfigureerde ontvanger die aanbieder baas is over jouw ontvanger en ook jouw locale abonnemetskaart kan gebruiken voor zijn dienstverlening.

 

Zou zo maar kunnen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 @RaveMaus, eerst schreef je dit;

 

Alles werkt prima en onder het motto "never chance a winning team" heeft hij nooit updates oid gedaan op zijn Duo. 14 dagen geleden het bekende C807 probleem waar de man geen weet van had. Gaat dus toch onder de leiding van diverse fora's eerst even updates ed doen.

 

Uiteindelijk is het verhaal gestopt met een nieuwe elco en de laatste nieuwe OpenPli met CCcam 2.3.0. Een dag later lag zijn TV-Vlaanderen kaart eruit.

Het zoveelste verhaal dat er problemen beginnen na installatie van CCcam 2.3.0. Ik begin overtuigd te geraken hoor...

 

 

Vandaag is het verhaal wel weer anders, namelijk het enkel updaten van CCCam 2.3.0.; 

 

Als de man een niet geüpdatet ontvanger van meer dan 2 jaar oud bezit en er zonder enige consequenties cardsharing zenders mee kan bekijken en er even consequentieloos een kaart van TVV heeft insteken, er vervolgens Cccam 2.3.0 opzet en even later zijn TVV kaart op zwart wordt gezet, doet dat bij mij belletjes rinkelen.

 

Denk toch dat de betreffende man heeft te maken met de ratelimiter welke bij de nieuwe CCCam ietsjes anders moet worden ingesteld. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

ben toch teruggekeerd,op 't gemak.

Ik vroeg mij derhalve af,of ze soms geen gegevens zouden kunnen zoeken via het windows o.s. systeem?

Misschien (te) ver gezocht,maar als je soms leest "hoe veilig" windows is,zou ik me afvragen,of ze die weg kunnen nemen?

Of het al of niet legaal is,dat is voer voor juristen.

ik heb nog geen probleem met mijn FTV kaart met oscam en aan internet.

Ik heb wel geen poorten openstaan naar vu,maar voor mijn nas doeleinden wel een no-ip adres.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waar zit volgens jou windows in een linux ontvanger?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ceesv:zijn cardsharing deed het naar het schijnt nog. Hoe de ontvanger is ingesteld weet ik natuurlijk niet. Zou er ook te weinig van afweten om het na te gaan kijken.

Wat ik me wel al afgevraagd heb is of cardsharing servers geen ontvangers aan het hacken zijn om hun kaartgegevens te gaan gebruiken voor hun praktijken. Misschien wat ver gezocht?

 

@toppers:moet ik het ganse verhaal nu nog eens van a tot z uittypen? Nee toch he...

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is mijn betoog,dat wanneer je je uitlevert aan cardshare services zij heer en meester zijn over je ontvanger en je locale kaart  gebruiken om hun netwerk draaiend te houden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is mijn betoog,dat wanneer je je uitlevert aan cardshare services zij heer en meester zijn over je ontvanger en je locale kaart  gebruiken om hun netwerk draaiend te houden.

Dan ligt hier wellicht ook de sleutel naar het antwoord op de vraag hoe tvv aan bepaalde vermoedens of wetenschap komt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar zit volgens jou windows in een linux ontvanger?

Ik bedoel een computer of laptop die op windows draait,dat ze via de router in een lokale windows machine gaan,en via die windows machine dan via de lokale netwerk(en) zich gaan nestelen naar de linux ontvanger(s).Maar dat is misschien wel te ver gezocht,geef ik toe.

Maar de dag van vandaag verschiet ik in niet veel meer.

Of misschien via een of andere vpn verbindingen die mogelijks bepaalden gebruiken.

het is goed mogelijk,dat ik hier 100% zever aan het verkondigen ben,maar misschien dat er toch iemand die meer weet van windows dan ik,het toch mogelijk zou zien.

Zou men zonder medeweten een windows pc kunnen gebruiken om gegevens te ontfutselen van een linux ontvanger?

dus:

wan ip->ip adres windows pc->ip adres vu en dan

ip adres vu (gegevens) naar ip adres windows pc en dan (gegevens) via wan ip naar de andere.

Sorry als ik 100% zever aankondig.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is mijn betoog,dat wanneer je je uitlevert aan cardshare services zij heer en meester zijn over je ontvanger en je locale kaart  gebruiken om hun netwerk draaiend te houden.

 

Daar geloof ik nu echt geen ruk van.

Als je een kaart hebt is er geen share nodig van een maffia server.

Het zijn de gebruikers die voor een luttele € 100 per jaar een deal maken met een maffia server en de providers in Europa voor deze zwart kijkers opent.

Dat abonnement bij de provider wordt per eerste gelegenheid opgezegd als ze sharen.

Als er een kaart in de decoder zit kan je er per definitie vanuit gaan dat er voor 99% niets illegaals aan de hand is.

 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...