Ga naar inhoud


tvv-kaarten geblokkeerd wegens vermoeden van cardsharing/


Avalon560

Aanbevolen berichten

Daar geloof ik nu echt geen ruk van.

Als je een kaart hebt is er geen share nodig van een maffia server.

Het zijn de gebruikers die voor een luttele € 100 per jaar een deal maken met een maffia server en de providers in Europa voor deze zwart kijkers opent.

Dat abonnement bij de provider wordt per eerste gelegenheid opgezegd als ze sharen.

Als er een kaart in de decoder zit kan je er per definitie vanuit gaan dat er voor 99% niets illegaals aan de hand is.

Bij de mafia zul je inderdaad geen kaart nodig hebben.

Wel bij intern sharen en sharen met familie, vrienden en buren.

Die laatste groep is vast wel groter dan 1% van de klantenkring.

Waarom anders zoveel inspanningen van de providers?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij de mafia zul je inderdaad geen kaart nodig hebben.

Wel bij intern sharen en sharen met familie, vrienden en buren.

Die laatste groep is vast wel groter dan 1% van de klantenkring.

Waarom anders zoveel inspanningen van de providers?

 

M7 hoopt op een schrikreactie.

Nu is het een TvVlaanderen actie en een half jaar terug was het CanalDigitaal.

 

Overigens kan je de maffia ook sharen met familie, vrienden en buren en intern.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

veelal wordt er een tvvl/cd kaartje genomen maar toch ook nog een abbonement bij een cardsharing server om al de rest te kunnen zien.

 

ik heb een paar jaar geleden nog de vraag gekregen van een buitenlandse kennis om mijn kaart in hun server te laten steken en dan kreeg ik gratis alle mogelijke buitenlandse zenders.

 

dus ik denk dat het eerder zo iets is, een tvvl kaart met een share naar een server

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

veelal wordt er een tvvl/cd kaartje genomen maar toch ook nog een abbonement bij een cardsharing server om al de rest te kunnen zien.

 

ik heb een paar jaar geleden nog de vraag gekregen van een buitenlandse kennis om mijn kaart in hun server te laten steken en dan kreeg ik gratis alle mogelijke buitenlandse zenders.

 

dus ik denk dat het eerder zo iets is, een tvvl kaart met een share naar een server

 

Ik ga er voor als nog vanuit dat de gedupeerden hun kaart alleen intern sharen.

Er zijn althans geen aanwijzingen dat het tegendeel waar is zoals jij nu beweert.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er voor als nog vanuit dat de gedupeerden hun kaart alleen intern sharen.

Er zijn althans geen aanwijzingen dat het tegendeel waar is zoals jij nu beweert.

Dat zou kunnen maar dan nog moet er ergens een poort openstaan. Dat TVV een kaart uitschakelt zal toch niet zijn omdat men intern shared.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verwacht en denk niet dat de M7 groep zich laat verleiden tot illegaal handelen in deze.

Dan hebben ze bij voorbaat een rechtszaak verloren.

De IP adressen moeten op de één of andere legale manier in handen van M7 zijn gekomen.

 

Als iemand een idee heeft hoor ik het graag .... maar kom niet aan met

 

Een backdoor in cccam of poorten die open staan en dergelijke kreten. 

Die kreten zijn achterhaalt en naar de prullenbak verwezen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

TS komt uit België.

De CDS kaart staat waarschijnlijk op een ander Nederlands adres geregistreerd en zal niet eenvoudig aan TS te koppelen zijn.

 

Het IP adres van de getroffenen is bij TvVlaanderen bekend via het Mijn TvVlaanderen account.

De vraag is hoe of TvVlaanderen op een legale manier dit IP adres heeft kunnen koppelen met, zoals ze schrijven, vermoedelijk sharen van de kaart.

Het surf gedrag op internet laat altijd sporen achter, onder andere het IP adres.

Ik denk dat we het hierin moeten zoeken.

Daarbij denk ik aan een bedrijf dat verschillende sites in onderhoud heeft en gegevens kan vergelijken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes... kleine abbonementje om op terug te vallen en wat share lines om nog meer open te krijgen waar men de centen niet voor over heeft.

Wellicht lekt cccam het eigen cardserial icm dit soort constructies.

Mij is duidelijk aan de telefoon gezegd dat ik met de TVV kaart een cardsharing SERVER zou runnen. Lijkt me dat men dit bij iedereen zo concludeert...

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wat is eigenlijk de discussie hier ? als je ervan bent overtuigd dat je niks heb gedaan ga dan naar je rechtsbijstand en daag ze voor de rechter klaar. hun zullen dan met de gegevens op tafel moeten komen lijkt mij.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je de "schade" kapitaliseert, zal de rechtsbijstand je dat bedrag overmaken zonder dat ze daarvoor een dure procedure gaan voeren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar hoe kapitaliseer je  "schade"  als het gaat om eerherstel (Indien aan de orde.) en lidmaatschap terug? Dat is immaterieel.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...