Ga naar inhoud


tvv-kaarten geblokkeerd wegens vermoeden van cardsharing/


Avalon560

Aanbevolen berichten

En zo worden en/of zijn alle reacties van de "gedupeerde" steeds ongeloofwaardiger en worden wij compleet op het verkeerde been gezet of beter, misschien gemanipuleerd.

Misschien hebben de "gedupeerde" te veel heractivaties aangevraagd op 1 dag nadat de ratelimitecm telkens de boel op zwart dirigeerde.

 

Het blijft misschien of gissen naar de werkelijke gang van zaken, wij kunnen beter wachten tot 1 van de gedupeerde de schriftelijke reactie(s) of opvolging van TVV hier in dit topic kan tonen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


En zo worden en/of zijn alle reacties van de "gedupeerde" steeds ongeloofwaardiger en worden wij compleet op het verkeerde been gezet of beter, misschien gemanipuleerd.

Misschien hebben de "gedupeerde" te veel heractivaties aangevraagd op 1 dag nadat de ratelimitecm telkens de boel op zwart dirigeerde.

Het blijft misschien of gissen naar de werkelijke gang van zaken, wij kunnen beter wachten tot 1 van de gedupeerde de schriftelijke reactie(s) of opvolging van TVV hier in dit topic kan tonen.

Ik krijg meer en meer het vermoeden dat jij ergens met TV-Vlaanderen wat te maken hebt, kameraad.

Het is nu de zoveelste keer dat jij hier de meningen van de gedupeerden in twijfel probeert te trekken en tussen de letters door schreeuwt dat hij/zij sowieso zelf verantwoordelijk is voor zijn/haar daden.

 

Ik kan enkel voor eigen huishouden praten en ik weet wat er bij mij gebeurd is,vandaar deze reactie. Volgens mij is er bij heel velen hetzelfde aan de hand. Mocht iedereen hier schuld hebben had dit topic nooit 19 pagina's gehaald op een dikke week.

Zou een beetje idioot zijn om als "cardsharingbedrijf" hier wat te gaan zeuren, vind je niet?

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vervelende in deze discussie is wel dat we steeds alles van 1 kant horen.

Ik had inmiddels graag wat berichtgeving hierover van de provider vernomen.

 

Omdat het aan die kant stil blijft, is het voor een buitenstaander wel moeilijk de situatie op zijn waarde te schatten.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien medewerkers van deze en andere providers hier geen lid mogen zijn,is het moeilijk iets te horen van die kant.

Misschien moeten de gedupeerden eens in contact komen met testaankoop,en misschien hebben we dan geluk,dat er mogelijks iets officieel van deze hoek komt.Of test aankoop zich hiermee zal/willen bemoeien is een andere zaak.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg meer en meer het vermoeden dat jij ergens met TV-Vlaanderen wat te maken hebt, kameraad.

Het is nu de zoveelste keer dat jij hier de meningen van de gedupeerden in twijfel probeert te trekken en tussen de letters door schreeuwt dat hij/zij sowieso zelf verantwoordelijk is voor zijn/haar daden.

 

Ik kan enkel voor eigen huishouden praten en ik weet wat er bij mij gebeurd is,vandaar deze reactie. Volgens mij is er bij heel velen hetzelfde aan de hand. Mocht iedereen hier schuld hebben had dit topic nooit 19 pagina's gehaald op een dikke week.

Zou een beetje idioot zijn om als "cardsharingbedrijf" hier wat te gaan zeuren, vind je niet?

Wel opvallend dat je nu zo fel gaat reageren, terwijl je zelf allerlei "achter de tap, ik heb gehoord ......" verhalen verkondigd op de vele van deze 19 pagina's tellende topic.

 

Ter info, ik woon in (midden) Nederland en kan helaas enkel de twee nationale kanalen van jouw land ontvangen met mijn smartcard-abbo. 

Weet middels dit board een beetje de verschillen tussen de twee belangrijke softcams Oscam en CCcam in mijn Vu+Duo2-STB en ben enkel nieuwsgierig waarom, zoals enkele gedupeerden hier melden, TVV de smartcards afschakelt om redenen van mogelijke sharing.

 

Gelijk @Eduard hierboven ook vermeld, we horen steeds van 1 kant: "het afschakelen is onterecht van TVV" maar zien tot dusver geen enkel leesbaar bewijs van de zijde van de provider TVV en/of enige aanpak van jullie als gedupeerden. Dus als er volgens je zeggen: "er bij heel velen hetzelfde aan de hand" is vraag ik je nogmaals om eens met feiten van aanpak te komen e.e.a. zoals eerder door mij geschreven/gevraagd;

 

Het blijft misschien of gissen naar de werkelijke gang van zaken, wij kunnen beter wachten tot 1 van de gedupeerde de schriftelijke reactie(s) of opvolging van TVV hier in dit topic kan tonen.          

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder reclame te maken,zou ik de gedupeerden aanraden,de klachten te bundelen,en deze over te maken aan de consumenten organisatie.Dan zou er mogelijks een officiële berichtgeving komen uit de kant van tv vlaanderen.

Of de juristen die zei gebruiken,weten was cs is,dat is dan nog de vraag.Probeer maar aan een buitenstaander uit te leggen wat een softcam is.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al bij al een raar verhaal...  alsof TVV dit zou doen.. ?  Wat juridisch onaanvaardbaar lijkt...

 

Heeft er iemand deze brief al gezien..  wil wel eens een kopie hiervan gepost zien... ?  ( als dat zou kunnen... )

 

Call me een non-believer... maar goe... die waren er 2000 jaar geleden ook al   :-)

 

Zemp

Link naar reactie
Delen op andere sites

@youriy citeert hierboven Artikel 17 van TVV, maar is er inmiddels al een gedupeerde die in die richting nu stappen heeft ondernomen?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@youriy citeert hierboven Artikel 17 van TVV, maar is er inmiddels al een gedupeerde die in die richting nu stappen heeft ondernomen?

Ik vraag mij af,of TVV zich juridisch moet verantwoorden aan de ombudsman,of als deze ook genoegen neemt,met de woorden:"we hebben vermoeden dat de klant zijn kaart gebruikt voor cs"?Als deze daarmede een genoegen neemt,staan we even ver,en zou er een rechtzaak moeten komen.Echter weet ik niet,of de gedupeerden zich wel een advocaat zullen nemen,die algauw enkele honderden euro's aan kosten oploopt om een rechtzaak te beginnen.Als ze bot vangen bij de ombudsman,dan stel ik ze voor te doen,wat ik eerder heb aangegeven.Maar of die er een rechtzaak zullen van maken,of er officiële berichten zullen komen,dat weet ik niet.Maar misschien,komt de een of de andere gedupeerde met een bijlage van een brief,waar we toch meer van weten.

Ik weet wel,mocht ik recht in mijn schoenen staan,dat er wel al een brief richting ombudsman zou vertrokken zijn.Want in hun leveringsvoorwaarden,staat nergens,dat ik 1 geen linux ontvanger mag gebruiken en 2.dat deze niet aan het internet mag hangen.

Het enigste dat ze mij zouden kunnen verwijten is dat ik beelden naar buiten zou kunnen brengen,maar dat is dan nog niet cs,waarover het draadje hier gaat.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk niet dat die kaart ooit weer werkt.

tenzij je er werk van maakt en wint...

 

maar dat is duurder dan een nieuwe kopen.

 

je kaart is een luxe ijskrabber...sorry...

Heb al een nieuwe smartcard van TVV  maar ja !!  (  89 Euro smartcard + 30 Euro activatie !! )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag mij af,of TVV zich juridisch moet verantwoorden aan de ombudsman,of als deze ook genoegen neemt,met de woorden:"we hebben vermoeden dat de klant zijn kaart gebruikt voor cs"?Als deze daarmede een genoegen neemt,staan we even ver,en zou er een rechtzaak moeten komen.Echter weet ik niet,of de gedupeerden zich wel een advocaat zullen nemen,die algauw enkele honderden euro's aan kosten oploopt om een rechtzaak te beginnen.Als ze bot vangen bij de ombudsman,dan stel ik ze voor te doen,wat ik eerder heb aangegeven.Maar of die er een rechtzaak zullen van maken,of er officiële berichten zullen komen,dat weet ik niet.

Het klinkt nu net alsof je argumenten zit te verzinnen om niet te hoeven bewijzen dat je ijzersterk staat.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al een nieuwe smartcard van TVV  maar ja !!  (  89 Euro smartcard + 30 Euro activatie !! )

 

Mooie bijverdienste voor TVV.

Eerst jouw kaart blokkeren en vervolgens je doodleuk weer een smartcard verkopen en de activatie aanrekenen.

 

Als ze je beschuldigen van cardsharing, zouden ze zo eerlijk moeten zijn om je niet meer als klant te willen.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ik beetje huiverig voor zou zijn is dat het probleem nog niet is opgelost.

De kans lijkt me nu vrij groot dat je nieuwe kaart ook op zwart gaat.

 

Ik zou zolang ik niet weet waar m'n box "lek" was geen nieuwe kaart kopen. Ik wacht het bezwaarschrift af en hoop dat er een technisch verhaal instaat waar ik wat mee kan.

 

Heb inmiddels elders een Abbo voor TV afgesloten. Ouderwets via de kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Als ze mijn kaartje onrechtmatig zouden hebben afgesloten zou ik zeker eerst juridisch advies inwinnen. Al naar gelang die uitkomst een verweerschrift (laten) sturen. Komen ze niet met bewijs boven tafel (ik share immers niet) dan volgt onherroepelijk een advocaat eventueel gevolgd door een uitspraak van de rechter. Zodra ze die verloren hebben, volgt een schadeclaim. Zodra die voldaan is: einde van deze aanbiedt en zoek ik naar wat anders...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...