Ga naar inhoud


tvv-kaarten geblokkeerd wegens vermoeden van cardsharing/


Avalon560

Aanbevolen berichten

Het zit (denk ik) niet in mijn netwerk, heb m'n box via tcpdump tijdje in de gaten gehouden en die doet niks raars naar buiten toe.

Van buiten naar binnen kan niet want die box staat al tijden niet meer open van buiten.

 

Ik had nog even het vermoeden dat ik wellicht een "foute" plugin ofzo heb gedownload die informatie naar buiten toe lekte maar daar kan ik in de tcpdump niet direct iets van zien.

 

Voor mezelf ga ik er nog steeds van uit dat een poortscan met "dubieuze" poorten in combinatie met m'n ip (mijn canal digitaal) zijn gematched. En daaruit is "het vermoeden" ontstaan. Ik heb namelijk wel voor andere apparatuur / servers poorten open staan.

 

Zo lastig is dat in de praktijk niet, ze pakken een stapel klanten ip's waarvan ze weten dat er een abbo loopt zonder decoder (door hun geleverd), en die laten ze door extern bedrijf poortscannen op "bekende" poorten of rare poorten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als ze mijn kaartje onrechtmatig zouden hebben afgesloten zou ik zeker eerst juridisch advies inwinnen. Al naar gelang die uitkomst een verweerschrift (laten) sturen. Komen ze niet met bewijs boven tafel (ik share immers niet) dan volgt onherroepelijk een advocaat eventueel gevolgd door een uitspraak van de rechter. Zodra ze die verloren hebben, volgt een schadeclaim. Zodra die voldaan is: einde van deze aanbiedt en zoek ik naar wat anders...

 

Ik heb ook zo een week gedacht. Ben inmiddels eens gaan informeren bij de concurrentie. Blijkt dat de prijzen van TV-Vlaanderen en Telenet héél wat korter naar elkaar gegroeid zijn.

Als ik nu even de mogelijkheden en te bekijken zenders naast elkaar leg is nu mijn keuze snel gemaakt.

Komt er nog bij dat ik eigenlijk wel wat anders te doen heb als rechtzaken gaan inleiden, advocaten gaan zoeken etc.

Stel je wint heel de handel is het over een half jaar weer wat anders...

 

Kom op joh, ik zie al bijna 14 dagen geen tv meer (zoals velen volgens mij), en die idioten van TVV zijn weer eens niet bereikbaar en van hun kant uit komt er niets meer. Buiten ermee, terug een abbotje bij Telenet, de Vu+ gebruiken voor FTA en gedaan met die ellende. En hopelijk en dat werken ze echt in de hand, gaan ze snel op de fles en komt er een overnemer. Liefst één dewelke graag klanten ziet komen ipv vertrekken.

 

Die mensen zijn nog in staat om je onterecht op de één of andere zwarte lijst te laten belanden.

aangepast door RaveMaus

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag men eigenlijk afsluiten "op vermoeden"?Ik dacht mij te herinneren,dat men onschuldig is,tot het tegenbewijs wordt geleverd,of is dit ook al niet meer van toepassing?? :confused:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die mensen zijn nog in staat om je onterecht op de één of andere zwarte lijst te laten belanden.

Men heeft volgens dat mij wel eens is verteld altijd recht op inzage op iedere zwarte lijst,en moet men je naam verwijderen,als dit onterecht gebeurd.Stel je voor,dat je bij belgacom,snow of telenet wordt geweigerd omdat deze in een database zouden kunnen zien dat tvv "een vermoeden" heeft van cs,dat nog nergens is bewezen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga voor jezelf eens na hoe of je surfgedrag is en welke sites je bezoekt.

Heb je misschien hier of ergens anders vragen gesteld over sharen die opgevat kunnen worden als wansharing.

Is dit niet wat ver gezocht?Zelf heb ik in het verleden nog op site's gekomen,waar payservers reclame maakten.

en ben ik bij deze verdacht als ik in google "payservers" o.i.d. intik en opzoek?

En ik heb nog maar zelden gezien,dat het ip bij een bericht staat bij een forum.Hier zijn duizenden leden,maar ken zelf geen enkel ip.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe ver gaan jullie 't nog zoeken ?forum's , ip , poorten enz ...enz, stop toch eens van lullen , is gemakelijk opgelost om te weten hoe de vork aan de steel zit , de mensen die op zwart staan moeten maar eens een brief schrijven naar tvv en ze zullen weten hoe de vork aan de steel zit en is 't onterecht dan moeten ze maar allemaal die kloten van tvv aanklagen  en zaak opgelost, en zo zal iedereen hier dan weten wat er precies in de brief staat die ze van tvv terug krijgen met de bewijzen of met argumenten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als  gedupeerde heb ik stappen  ondernomen op 1/05/2014 .

 

Aangetenkend ,   Antwerpen   1/05/2014

Verbruiker adres: xxxx                                                                        Provider
                                                                                                          TV VLAANDEREN
                                                                                             t.a.v. Cardsharing bezwaarschrift
                                                                                                          Post bus 12250
                                                                                                         1930 Zaventem

Beste,

Antwoord op u email van 1/05/2014

Hier zijn de gevraagde informatie.

 

1*Ik doen niet an cardsharing
*abonneenummer 00000000
*smartcardnummer x xxxxxxxxxxx xx

2 *Op camping  gebruik  ik een Satellite ontvanger Merk Panasonic HD met  een ci modul . 
 
3* Thuis gebruik ik een Ci  Module  Gecertificeert door Tv vlaanderen N° 414xxxxxxxx in mijn philips tv via een CI-Module.

Ps: ik heb de smartcard nodig want ik vertrek op verlof naar Frankrijk de 25 Juni 2014

Bedankt voor u begrip.

 

Hier zijn de....

 

EUROPESE DOMICILIERING VAN - 11,90 EUR
Valuta : TV VLAANDEREN
01/04/2014 MANDAAT NUMMER :
BDXXXXX
REFERTE :
XXXXXXXX
MEDEDELING :
TV Vlaanderen abonneenummer: xxxxxxxx
Periode April  2014. 11,99 Euro.

Periode Mei  2014. 11,99 Euro

 

Met vriendelijke groet,

Avalon560

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mojo,

 

Dat is precies wat ik bedoel! Gezien de apparatuur kun je niet sharen.

 

 Geen ontvangst op TVV in belgie heeft wel alijd gewerkt tot nu toe op 23-04-2014 op mijn dreambox 8000 HD PVR

 

 2 *Op camping  gebruik  ik een Satellite ontvanger Merk Panasonic HD met  een ci modul . 
 
3* Thuis gebruik ik een Ci  Module  Gecertificeert door Tv vlaanderen N° 414xxxxxxxx in mijn philips tv via een CI-Module.

 

:confused:  ........ , gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Avalon heeft bij TVV in ieder geval de schijn tegen wanneer hij iets anders beschrijft naar TVV als wat TVVkenneijk heeft geconstateerd.

Daarbij heeft TVV nu een link tussen Avalon en de briefschrijver welke in zijn brief schrijft:

Ps: ik heb de smartcard nodig want ik vertrek op verlof naar Frankrijk de 25 Juni 2014.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...