Ltech Geplaatst: 14 mei 2014 Geplaatst: 14 mei 2014 Ik heb hier nog een goeie ! Aangetekend naar een postbus ? kan dat ? In 16.1 staat bij klacht tel.. mail.. Post naar "Postbus 12250 1930 Zaventem"
Moderator ceesv Geplaatst: 14 mei 2014 Moderator Geplaatst: 14 mei 2014 In Nederland kan dat, in België.... Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
sattv4iedereen Geplaatst: 14 mei 2014 Geplaatst: 14 mei 2014 Toen ik een postbus had (in belgie),kon ik perfect een aangetekende brief ontvangen.Ze steken een kaartje in je postbus,die je samen met je identiteitskaart moet afgeven in het postkantoor die staat op dat kaartje,en na het plaatsen van je handtekening krijg je die mee. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Werner Peeters Geplaatst: 15 mei 2014 Geplaatst: 15 mei 2014 Anders het probleem hier eens voorleggen: http://www.juridischforum.be
D_liver Geplaatst: 15 mei 2014 Geplaatst: 15 mei 2014 Art.17 - voor geschillen Art.22 - mbt sharing ( ook alleen LAN niet toegestaan ) https://www.tv-vlaanderen.be/uploadedFiles/Prospect/Klantenservice/Downloads/Algemene_verkoopsvoorwaarden_TVV_kopen.pdf 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Johan45 Geplaatst: 15 mei 2014 Geplaatst: 15 mei 2014 Prima D_liver, dit maakt veel duidelijk. Ik plaats de Algemene_verkoopsvoorwaarden in de bijlage en artikel 17 en 22 in een citaat. Art. 17 Geschillen 17.1 Indien de Klant niet tevreden is met het antwoord van de TV VLAANDEREN klantenservice, kan hij zich richten tot de Ombudsdienst voor Telecommunicatie waarmee TV VLAANDEREN een overeenkomst heeft afgesloten: Ombudsdienst voor Telecommunicatie, Bischoffsheimlaan 29-35, 1000 Brussel, Tel.: 02 223 09 09, Fax: 02 219 86 59, Email: klachten@ombudsmantelecom.be, Website: www.ombudsmantelecom.be 17.2 Op de Overeenkomst en deze Voorwaarden is Belgisch recht van toepassing. Elk geschil tussen TV VLAANDEREN en de Klant dat niet onderling kan worden beslecht valt onder de uitsluitende bevoegdheid van de rechtbanken van het gerechtelijk arrondissement Brussel. Art. 22 Intellectuele eigendomsrechten op tv-programma’s 22.1 Op de door de Klant uit hoofde van zijn Abonnement ontvangen televisieprogramma’s en de gebruikte encryptiesoftware rusten intellectuele eigendomsrechten. De programma’s mogen alleen in België en in de privé-sfeer van de Klant worden ontvangen. Iedere andere bestemming of ieder ander gebruik van de programma’s en/of encryptiesoftware en/of het signaal – daaronder begrepen het kopiëren, verhuren, uitlenen, gecodeerd of ongecodeerd doorzenden (aan bijvoorbeeld andere huishoudens), het bewerken van de encryptie, het al dan niet commercieel delen van de smartcard (cardsharing) en de vertoning in het openbaar (waaronder bioscoopvertoning, televisie-uitzending, vertoning in verenigings- of schoolverband, cafés, restaurants, gemeenschappelijke ruimtes) – is, behoudens wettelijke uitzondering, zonder toestemming van de rechthebbenden verboden en wettelijk strafbaar gesteld. 22.2 Het is de Klant niet toegestaan om verveelvoudigingen en/of signalen - ongeacht de gebruikte techniek - van televisieprogramma’s die uit hoofde van een Abonnement worden ontvangen, op welke wijze deze ook gemaakt zijn, op enigerlei wijze te bewerken (ook in de privésfeer binnenshuis), exploiteren, aan of met derden door te geven of te delen of in openbare gelegenheden te vertonen. 22.3 Bij overtreding van een van de artikelen 22.1 en/of 22.2 verbeurt de Klant aan TV VLAANDEREN een terstond opeisbare schadevergoeding van € 1.000,-, telkens per overtreding alsmede per dag dat de overtreding voortduurt c.q. heeft voortgeduurd, onverminderd het recht van TV VLAANDEREN om in voornoemde gevallen de volledige schade die zij daardoor lijdt op de Klant te verhalen. 22.4 Om het delen van de smartcard (cardsharing) te voorkomen kan TV VLAANDEREN het aantal televisiezenders die gelijktijdig per smartcard gedecodeerd kunnen worden beperken tot 2. Algemene_verkoopsvoorwaarden_TVV_kopen.pdf Vult u rustig aan !!!
Ltech Geplaatst: 15 mei 2014 Geplaatst: 15 mei 2014 (aangepast) Maar ! ik doe niet aan verdelen, ook niet intern ! Wel moet ik of ccam of oscam gebruiken om hun kaart te kunnen gebruiken. Anders lukt het niet. Nergens staat er dat ik niet mijn decoder mag gebruiken of een algoritme loslaten om het gescrambled signaal zichtbaar te maken Op 22.2 kan men verstaan dat het signaal niet bewerkt mag worden, maar dan kan niemand nog iets decoderen, iedereen is dan illegaal. Harde schijf er uit en scrambled zien met zen allen ! Als ik echt verkeerd bezig ben, verwacht ik "als ze sympathiek zijn" een aanmaning, of anders het gerecht met klacht brief sturen met bewijzen, daar winnen ze min 1000 euro aan volgens "de regels". Dat doen ze bij mij niet omdat er niets is. Ik beheer nog een pak legale kaarten op mijn werk (sector broadcast) dit om retour beelden in sat wagens te hebben en op eind regie over de content die van bij ons vertrekt naar TVV te monitoren.( samen met hoop telenet en belgacom bakken) Enig verschil met thuis is dat die bakken (oa linux) niet aan internet hangen, en vandaag nog werkten. Vandaar mijn occlusie, die mannen hebben in mijn systeem gezeten, ingebroken, poorten afgeluisterd, illegale dinges gedaan en kunnen niet naar de rechtbank ! Zeker niet bij mij, ik daag ze uit ! Wel kan je in mijn netwerk de kaart nummer vinden, op contacten en backups... Vandaag nog alle configs bekeken, normaal kom je niet zonder pas (geen def pasw) en poorten (geen def poorten) aan mijn box van buiten uit Dit is inbraak ! Geen dmz, geen open-deur ! Ik maak mij wel zorgen. Ps Aangetekende brief vertrekt morgen vroeg met: Eisen , inhoud onderzoen en al mijn gegevens, schenden van privacy,Contract breuk , aanmaning to herstel met schadevergoeding ! 15 mei 2014 aangepast door Ltech
metoo Geplaatst: 15 mei 2014 Geplaatst: 15 mei 2014 dus een programma opnemen mag ook niet meer ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Moderator ceesv Geplaatst: 15 mei 2014 Moderator Geplaatst: 15 mei 2014 Art. 22 Intellectuele eigendomsrechten op tv-programma’s is, behoudens wettelijke uitzondering Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
theparasol Geplaatst: 15 mei 2014 Geplaatst: 15 mei 2014 Ze kunnen mij de .... kussen. Ik heb die kaart betaald, ik betaal maandelijks mijn bijdrage om een aantal kanalen te zien en ik verrek het om extra kaarten en abonnement te betalen omdat de provider dat nu ineens in zijn algemene voorwaarden op heeft genomen. Als ze zo groot zijn om de algemene voorwaarden tussentijds aan te passen moeten ze me daar ook bericht van doen toekomen. Enfin, dat cardsharen "is strafbaar" is onzin. Bepaalde vormen daarvan: ja! In eigen huishouden mag je doen wat je wilt immers je betaald voor de rechten van die kanalen per huishouden en niet per tvtoestel/ontvanger zoals de provider echter maar al te graag zou willen. Maar we rakelen weer oude discussies op. Het wordt tijd dat de provider van iemand een pak slaag krijgt om zo maar "op vermoeden van" abonnement beeindigd en kaart technisch sloopt. Sterkte aan alle gedupeerden!
sattv4iedereen Geplaatst: 15 mei 2014 Geplaatst: 15 mei 2014 Ik weet nu niet van TVV,daar ik geen lid ben,maar van ieder bedrijf,die werkt met algemene voorwaarden,waarin ze die wijzigen,krijg ik netjes een poos voordat ze ingaan,een copy ervan.Ik krijg ook altijd de kans,tegen de datum dat ze ingaan,kosteloos het contract te beëindigen.Mijn vader heeft bij deze,nog nooit een brief gekregen,met wijzigingen van de algemene voorwaarden van TVV.Ik weet niet of en wanneer die zouden gewijzigd zijn,maar ik vraag me af,of van in den beginne er sprake was van cs op de algemene voorwaarden. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
mago Geplaatst: 15 mei 2014 Geplaatst: 15 mei 2014 Ik heb nu ook geen beeld meer. En ook de email "Het spijt ons te horen dat u recent heeft besloten om uw abonnement bij TV VLAANDEREN te beëindigen. Wij hadden u graag als klant behouden en willen graag weten waar het precies is misgegaan. Daarom nodigen wij u uit om uw ervaringen met ons te delen door het beantwoorden van enkele vragen. Het invullen van het formulier neemt maximaal 10 minuten in beslag." gekregen. Maar ik heb niets over CS gehoord. Alleen dit emailtje. Heb zem nu geantwoord, dat ik dit abonnement niet opgezegt heb. Responder zegt: Antwoord tot 22 mei. Even kijken wat TVV zegt....
Ltech Geplaatst: 15 mei 2014 Geplaatst: 15 mei 2014 Ha! ik heb geen mail gekregen ! poef uit zij tvv !
bartjep Geplaatst: 16 mei 2014 Geplaatst: 16 mei 2014 bij 22.1staat: De programma’s mogen alleen in België en in de privé-sfeer van de Klant worden ontvangen. Ze moeten niet afkomen met hun algemene voorwaarden ,, ze schenden die zelf . Als zei zich er niet moeten aanhouden , De klant ook niet ! .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen