Gerard 76 Geplaatst: 30 mei 2014 Geplaatst: 30 mei 2014 nu heb ik er niet zoveel kijk op maar het kaartnummer lijkt me simpeler uit te lezen dan het serial. correct me if i am wrong
Zilverster Geplaatst: 30 mei 2014 Geplaatst: 30 mei 2014 @Gerard 76, Je kunt ze beide uitlezen, dit is zo bij Seca en ook bij Irdeto. Bij een activatie of heractivatie van een kaart wordt er naar het nummer gevraagd die op de kaart staat. Dit is het zelfde nummer die je ook terug ziet komen in o.m. CCcam en Oscam, dat andere nummer komt daar niet voorbij. Over het algemeen als er hier op het forum gesproken wordt over het kaartnummer wordt ook vaak bedoeld en of aangegeven Serial. Ik heb het vermoeden dat op het moment als een kaart bij een provider komt deze wordt voorzien van het juiste serial ( lees kaart nummer ), zowel in het geheugen van de kaart als ook aan de buitenkant. Dit wordt dan gekoppeld aan de database van de provider zodat men later kan achterhalen wie de eigenaar van de kaart is en welk ABBO daar op zit. Dat andere nummer lijkt mij meer een controle waarde voor het productie proces, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
woutje2 Geplaatst: 30 mei 2014 Geplaatst: 30 mei 2014 :doe is stoeien met hex naar decimaal .......lol dan heb je van cardserial zo het smartcardnummer woutje
Zilverster Geplaatst: 31 mei 2014 Geplaatst: 31 mei 2014 @woutje2, Weet ik, maar dat is niet wat ik hier bedoel, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Johan45 Geplaatst: 31 mei 2014 Geplaatst: 31 mei 2014 Tuurlijk weet je dat. Wat ik ook weet is dat er nu driftig naar progjes wordt gezocht die hex naar decimaal voor je omzetten. Of omgekeerd, dat kan natuurlijk ook. Vult u rustig aan !!!
sattv4iedereen Geplaatst: 31 mei 2014 Geplaatst: 31 mei 2014 je moet daar niet achter zoeken,de calculator in windows klaart die klus . Ik weet het echter niet of linux en ios deze ook heeft,maar zou me verwonderen van niet. Indien niet,dan kan je misschien in je woning een grafische rekenmachine liggen hebben,en die zal de klus ook klaren. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Johan45 Geplaatst: 31 mei 2014 Geplaatst: 31 mei 2014 Je moet inderdaad niks, er zijn legio manieren om het klusje te klaren. Vult u rustig aan !!!
Kabeltje87 Geplaatst: 1 juni 2014 Geplaatst: 1 juni 2014 En wat denk je als je deze link aanklikt: http://84.52.204.32/ Veilig? Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Cobus R Geplaatst: 1 juni 2014 Geplaatst: 1 juni 2014 (aangepast) kin je wel leuke dingen mee doen zo ? 1 juni 2014 aangepast door Cobus R De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Kabeltje87 Geplaatst: 1 juni 2014 Geplaatst: 1 juni 2014 En deze: http://catv-89-133-55-11.catv.broadband.hu/ Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Tonskidutch Geplaatst: 1 juni 2014 Geplaatst: 1 juni 2014 wat willen jullie eigenlijk met die klik acties, leuke dingen zomaar mensen hun Ip adres verzamelen (die er op klikken) en na een tijdje er op terug komen met een rekening Lovers In Paris Jacob Gurevitsch
Kabeltje87 Geplaatst: 1 juni 2014 Geplaatst: 1 juni 2014 Gewoon aantonen, dat er onvoorzichtige mensen bestaan. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Eduard07 Geplaatst: 1 juni 2014 Geplaatst: 1 juni 2014 Gewoon aantonen, dat er onvoorzichtige mensen bestaan. Willy Daar hoor je dan nu zelf ook bij, vind ik. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 1 juni 2014 Geplaatst: 1 juni 2014 En deze: http://catv-89-133-55-11.catv.broadband.hu/ Willy klik er niet op zou ik adviseren iemand heeft zogenaamd lol aan het verstoppertje spelen Lovers In Paris Jacob Gurevitsch
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen