Ga naar inhoud


tvv-kaarten geblokkeerd wegens vermoeden van cardsharing/


Avalon560

Aanbevolen berichten

... en die staan in mijn eigen huis volgens mij...

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Maar gaat er van jouw lan netwerk een (ongeweten) verbinding naar het grote www?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

betalen per bank voor een canaal digitaal cardshare en kaarten kopen en tevens abbo bij canaal digitaal klinkt ook niet zo aannemelijk toch?

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

klinkt ook niet aannemelijk dat mensen die geld per bank ontvangen voor sharen, dus een kaartserver runnen, hier gaan vragen hoe en of waarom hun abbo/kaartje uitgeschakeld is

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CEESV tsja wat doen die dingen achter mijn rug. Ik draai wel de cccam 2.3.0.

Heb de horrorverhalen daar eens van gelezen. Sliiik... Stond standaard al bijna 3 jaar op mijn box. Heeft zolang feilloos gewerkt.

 

Hoe het bij mij komt weet ik als ik van de week de gezellige jongens van TVV eens opbel. Gelukkig werkt mijn 2e kaart nog. Kijk niet vaak TVV, maar toch gezellig dat het werkt als ik wil.

 

Om verdere problemen te voorkomen heb ik begrepen dat je best niet hoger dan cccam 2.1.4 draait. Wel lastig dat die via VTI blijkbaar niet meer downloadt.

 

Nog even dit:ik prijs TVV zoals de meesten hier denk ik omwille van de vrijheid van hardwarekeuze. In die bijna 3 jaar heb ik hun rotte klantenservice nooit nodig gehad juist omdat ik eigen hardware heb.

Geen voorbarige conclusies trekken op voorhand natuurlijk. Iemand die een cs handeltje opzet met TVV kaarten moet dat zelf maar weten,maar dat doe ik dus niet. Blijkt dat men mij daarvan ook gaat betichten omwille van die fout in cccam2.3.0 en dat men dat na mijn uitleg niet meteen rechtzet,ben ik vanaf komende week per direct geen TVV klant meer. Aan maffiapraktijken doe ik niet mee.

  • Like 1

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CEESV tsja wat doen die dingen achter mijn rug. Ik draai wel de cccam 2.3.0.

dat men dat na mijn uitleg niet meteen rechtzet,ben ik vanaf komende week per direct geen TVV klant meer. Aan maffiapraktijken doe ik niet mee.

Grote woorden, maar de "maffiapraktijken" worden toch door cs veroorzaakt? Niet door TVV?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Besef dat er wel degelijk onwetende gebruikers van softcams zijn.

De ontvanger wordt compleet ingericht in een winkeltje of via internet gekocht en de gebruiker heeft nog nooit onder de "motorkap" gekeken.

Wanneer het niet meer werkt gaat men naar de winkel die het weer in orde brengt.

 

Er zullen dus 2 categorieën zijn die nu tegen problemen oplopen, diegenen die werkelijk  van niets weten en menen dat hun ontvangers ingericht zijn door hun leverancier en dat alles in orde is. Plotseling blijkt nu dat hun kaart /softcam geleend worden door wan gebruikers.

En de categorie die wel degelijk weet waar ze mee bezig zijn en daar nu met de consequenties geconfronteerd worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ontvanger wordt compleet ingericht in een winkeltje of via internet gekocht en de gebruiker heeft nog nooit onder de "motorkap" gekeken.

Wanneer het niet meer werkt gaat men naar de winkel die het weer in orde brengt.

Die zitten naar een server te kijken, niet server te spelen.

Om server te spelen moet ook de router de nodige instellingen krijgen, en je zal één of andere dyndns service moeten draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me ook stug

 

Besef dat er wel degelijk onwetende gebruikers van softcams zijn.

De ontvanger wordt compleet ingericht in een winkeltje of via internet gekocht en de gebruiker heeft nog nooit onder de "motorkap" gekeken.

Wanneer het niet meer werkt gaat men naar de winkel die het weer in orde brengt.

 

Er zullen dus 2 categorieën zijn die nu tegen problemen oplopen, diegenen die werkelijk  van niets weten en menen dat hun ontvangers ingericht zijn door hun leverancier en dat alles in orde is. Plotseling blijkt nu dat hun kaart /softcam geleend worden door wan gebruikers.

En de categorie die wel degelijk weet waar ze mee bezig zijn en daar nu met de consequenties geconfronteerd worden.

 

 

Die klanten kunnen verhaal halen bij hun dealer.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Even voor de duidelijkheid, ik zelf heb geen cccam oid. in gebruik, in al mijn ontvangers zit een originele abo kaart.

De enige softcams welke ik gebruik zijn de originele Rebox softcams.

 

maar @redneck eyeball, er zijn kaarten van eindgebruikers afgeschakeld, dat duidt erop dat die met hun abonnement naar buiten sharen. Niet in alle gevallen hoeft de gebruiker dat zelf ingericht te hebben. Je kan dus nooit 100% zeker zijn dat de kaarthouder ook de dader is.

 

Blijft staan dat hij wel verantwoordelijk is.

 

(Of er zijn hier in dit draadje betrokkenen die nu hun daad proberen te downplayen door te zeggen dat ze alleen intern sharen).

 

Of deze actie alleen bij TVV loopt of dat Canaldigitaal op dit moment dezelfde koers vaart?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je reageert erg kort-door-de-bocht, want met "je" doelde ik allerminst op jou.

"Je" sloeg op degene die extern sharet en aantoonbaar daarvoor betaalt. Als dat niet op jou slaat, hoef je je niet aangesproken te voelen.

Neen het slaat niet op mij maar het is een zelfde soort verdachtmaking die je zomaar poneert zoals als de providers nu ook doen met hun actie.

 

Om te weten of je onwetend een share hebt draaien, anders dan het gebruik van je eigen kaart, hoef je enkel in telnet het bevel netstat -a in te typen.

Dan zie je verbindingen en poorten waar naar geluisterd wordt en welke verbonden zijn.

 

standaard is enkel de default listen poort 12000 en webinterface poort 16000 daarbij

en de andere hosts uit je LAN c.q. WLAN

 

staan er verbindingen bij naar een WAN adres weet je het wel.

 

ciao

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...