Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben nieuwsgierig wat deze aktie doet in windows.

De pc van mijn collega op het werk vult zelf de tekst "no screen reset timer' in in het 'run'/'uitvoeren' venster. Alsof er dus een scriptje in ingesteld.

Mijn collega begrijpt niet wat ik bedoel, en google weet ook geen raad.

Het is een Windows XP professional pc.

Wie weet hier meer over?

ET8000

Geplaatst:

Ik weet ook niet wat je bedoelt. Wat is het probleem, wat doet het?

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

Geplaatst:

zoek eens op die pc of er een .cmd of .bat bestand aanwezig is dat zo heet

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Het enige met die melding(verbloemen) van een ander cmd is de 30 dagen van de timeout resetten op een niet geactiveerde Windows XP. Er is waarschijnlijk een script aanwezig die "rundll32.exe syssetup,SetupOobeBnk" uitvoert waardoor Windows XP elke keer voor 30 dagen rearmed wordt. Maar dat is voor mij al jaaaaren geleden dat ik iets dergelijks tegenkwam :)

Geplaatst:

Is het trouwens een bedrijfs pc of een prive pc van de collega.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Het enige met die melding(verbloemen) van een ander cmd is de 30 dagen van de timeout resetten op een niet geactiveerde Windows XP. Er is waarschijnlijk een script aanwezig die "rundll32.exe syssetup,SetupOobeBnk" uitvoert waardoor Windows XP elke keer voor 30 dagen rearmed wordt. Maar dat is voor mij al jaaaaren geleden dat ik iets dergelijks tegenkwam :)

Na vier keer lezen begrijp ik je nog niet. :-) sorry

ET8000

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen