sattv4iedereen Geplaatst: 2 mei 2014 Geplaatst: 2 mei 2014 Op aanraden van ceesv,en omdat hier de grootste bricol ooit gebruikt is,heb ik enkele dagen geleden het formulier ingevuld op de site http://www.canaldigitaal.nl/nbu/ . Nu ben ik benieuwd hoe lang ik zal moeten wachten tot ze zullen bellen of mailen? iemand ervaringen met die site? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Bambike Geplaatst: 3 mei 2014 Geplaatst: 3 mei 2014 Heb zelf de aanvraag gedaan op die site op 10 november vorig jaar. Op 15 november kreeg ik dan al een mail van de mensen (was al klant bij hen) die de installatie gingen doen dat mijn smartkaart aangekomen was bij hen. Die ben ik dan gaan afhalen aangezien dat het enige was dat ik nodig had. Op 19 november kreeg ik dan mail dat de rest van het installatiepakket was aangekomen. Alles is vlot verlopen. BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen