Ga naar inhoud


Aanbieder verscherpt beveiliging vanwege cardsharing


Sprietje

Aanbevolen berichten

Card met box pairing wordt hier in griekenland ook toegepast. Daardoor kan de kaart zelfs niet in een ander box van de provider werken. Maar alles te te kraken. Hier wordt iptv aangeboden , natuurlijk illegaal, maar alle kanalen doen het wel.....en zelfs geen schotel meer nodig. Dus het bljft een kat en muis spel.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites


nou als CD zp door gaat zijn ze toch failliet....er zijn wel genoeg andere optie om tv te kunnen kijken...

2 x Gigablue UHD + 1x  Formuler Z11 Pro Max

Bigsat met 28E,23E,19E,13E,9E,5E,1W,5W 

[Wavefield T90 staat te koop]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste edge

Heb je nu nog steeds niet door dat het merendeel van de CanalDigitaal abonnees in het buitenland woont en helemaal geen andere optie hebben?

 

mijn broer heeft ook CD, maar deze zomer is hij er gelukkig van af....

en trouwens lees eens goed hoe ik heet....ben niet edge van U2, haha.

begrijp wel wat je bedoeld sprietje.

aangepast door edbe

2 x Gigablue UHD + 1x  Formuler Z11 Pro Max

Bigsat met 28E,23E,19E,13E,9E,5E,1W,5W 

[Wavefield T90 staat te koop]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar weer terug naar het onderwerp van dit draadje van Sprietje,

 

De strijd tegen het gratis delen van smartcards en daarbij behorende tv-abonnementen via het internet wordt heviger. De Engelse tv-aanbieder Sky verbetert de beveiliging vanwege cardsharing.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een eeuwig durende strijd.

Na cardsharing wordt er wel weer wat anders verzonnen...

Zolang de abonnementen veel geld kosten valt er aan het illegaal kijken veel te verdienen. 

Ik weet niet of illegaal kijken altijd wordt veroorzaakt door abonnementsprijzen.

Het lijkt me wel voor de hand te liggen dat abonnementsprijzen mede worden bepaald door illegaal kijken.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daartoe zijn ze technisch zeer goed toe in staat!

Zie Fox Sports 2 Nederland.

En dan rest mij de vraag of ze met deze actie meer of juist minder abonnementen hebben verkocht.

Ik kan er nu niets mee omdat ik geen CI ga plaatsen voor 1 zender.

 

En alle multi tuner boxjes kun je maar 1 kanaal per kaart decoderen. Dus 4 tuners erin, ook 4x kaart met ci module nodig.

Vooropgesteld dat die box een of meerdere ci sloten heeft.

En iedere box zonder ci slot kun je voortaan enkel gebruiken voor FTA.

Vechten tegen iets wat alles gaat verliezen, over een aantal jaar kijken we namelijk heel anders tv en zal alles bepaald worden door de kijker wanneer en hoe laat die wat gaat kijken, zie uitzending gemist rtl xl. TV zal alleen nog voor live TV aantrekkelijk ziijn maar dit is ook op te lossen d.m.v. IP TV wat voor Fox nu nog niet goed loopt wanneer veel mensen willen kijken.

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kip en het ei vraag dus, wat was er eerder.

Dat word een oeverloze discussie die je in je eentje zal moeten voeren.

Ik stel helemaal geen vraag over wat eerder was, maar concludeer dat abonnementsprijzen en andere CD-kosten ongetwijfeld mede worden bepaald door illegaal kijken. Punt. 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

.. 

Ik weet ook wel dat de providers geld willen verdienen maar als je de prijzen betaalbaar maakt net als met downloaden dan zullen heel wat mensen niet iets illegaals zoals sharen gaan doen.

Dat is een onbewezen stelling, want zelfs bij Ziggo wordt volop illegaal gekeken terwijl je op 5 kaarten alle pakketten mag bekijken waarop je een abonnement hebt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daartoe zijn ze technisch zeer goed toe in staat!

Zie Fox Sports 2 Nederland.

Fox sport 2 ned is inderdaad goed dicht getimmerd.

Vraag me alleen wel af hoeveel abonnee's dit voor Fox heeft opgebracht,dit maken ze niet bekend.

Maar dat de zender nu in ene winstgevend zal zijn blijf ik betwijfelen.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...