Gast anoniem15 Geplaatst: 3 mei 2014 Geplaatst: 3 mei 2014 Ik had een vraagje ik heb een Dreambox DM800 HD PVR kan ik daar HD kanalen uitzetten
Eduard07 Geplaatst: 3 mei 2014 Geplaatst: 3 mei 2014 Je een zenderlijst zonder HD maken. Maar eenmaal in de database, kun je ze volgens mij niet op een andere manier negeren. Alleen via kinderslot. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast anoniem15 Geplaatst: 3 mei 2014 Geplaatst: 3 mei 2014 Als je mij zou kunnen uitleggen stap voor stap hoe ik dat moet doen zou ik dat fijn vinden
Eduard07 Geplaatst: 3 mei 2014 Geplaatst: 3 mei 2014 Zender database-->menuknop-->kinderslot Of aparte SD-zenderlijsten aanmaken. Zender database-->menuknop-->Favorieten (of menuknop-->favorieten-->toevoegen/herbenoemen lijsten) Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast anoniem15 Geplaatst: 3 mei 2014 Geplaatst: 3 mei 2014 Ik hoop dat je begreep wat ik bedoelde. Ik bedoelde kan ik van een hd zender wat slechter kwaliteit kijken. Bijv Nederland 1 ofso kan ik HD uitzetten endan op een slechter kwaliteit kijken?
Tonskidutch Geplaatst: 3 mei 2014 Geplaatst: 3 mei 2014 als er HD zenders en tegelijk ook van diezelfde SD zenders zijn bij de door jou te ontvangen satelliet posities kun je kiezen het zogenaamde transcoding kan je dm800HD pvr niet (of heb ik iets gemist de laatste maanden) transcoding is het software- of hardware-matig aanpassen van resolutie en dus beeldkwaliteit. maar dat is bedoeld voor een andere netwerk apparaat welke die stream oppikt en niet voor de dm800 zelf de dm800 geeft weer wat die ontvangt. ciao ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
blackeyes Geplaatst: 3 mei 2014 Geplaatst: 3 mei 2014 zeker wel , trek de kabel los van de satelliet astra 3 en kijk dan alleen naar de satelliet 19.2 (astra 1) dan heb je geen hd.. vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88
Moderator ceesv Geplaatst: 3 mei 2014 Moderator Geplaatst: 3 mei 2014 Volgens mij kan hij de HD zenders al uitschakelen door zijn netwerk kabel los te trekken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 3 mei 2014 Geplaatst: 3 mei 2014 duh... zo was ik niet gepoold maar oké dat is even doordenken en oordelen. Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Moderator ceesv Geplaatst: 3 mei 2014 Moderator Geplaatst: 3 mei 2014 TS is een alter ego van een poster welke problemen had met de ontvangst van exotische betaalzenders en nu tijdelijk even niet kan posten. Een groot aantal zenders haperde voortdurend. Zijn vraag is nu of je van een HD zender de HD component kunt uitzetten zodat het haperen ophoudt. Zeg maar een ruisende stereo FM zender op mono schakelen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen