Ga naar inhoud


Hoe kan ik zien hoeveel Mbits/s tijdens het streamen gebruikt worden?


Jürgen

Aanbevolen berichten

Ik heb zelf deze router niet dus moest het doen met een plaatje gevonden via Google..  Maar mijn punt was gelukkig duidelijk genoeg.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


.... ahum ...

 

 

 

De screenshot van winwiz toont traffic van de internetlijn, niet die van de wifi ;)

theparasol,

oké

dat schreef ik omdat er ook anderen waren die wel hun wifi traffic lieten zien en daar waren echt duidelijke dips in te herkennen

dit is niet de eerste keer dat er problemen waren met de traffic tussen de apparaten

ik interpreteerde dus niet het voorbeeld screenshot, maar maakte een opmerking die je kunt gebruiken ter indicatie dat er geen goede verbinding opgebouwd is

 

zo is Jürgen's screenshot met 7,6kb/s toch laag met een HD zender tijdens de stream.

ciao

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

theparasol,

oké

dat schreef ik omdat er ook anderen waren die wel hun wifi traffic lieten zien en daar waren echt duidelijke dips in te herkennen

dit is niet de eerste keer dat er problemen waren met de traffic tussen de apparaten

ik interpreteerde dus niet het voorbeeld screenshot, maar maakte een opmerking die je kunt gebruiken ter indicatie dat er geen goede verbinding opgebouwd is

 

zo is Jürgen's screenshot met 7,6kb/s toch laag met een HD zender tijdens de stream.

ciao

Even de bril poetsen.... Het is ruim 700 KB/s.  Nog steeds niet echt een hoge bitrate voor HD maar niet onmogelijk

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even Of Topic

Met XBMC kon ik best wel een stabiele HD stream overeind houden maar ben er even mee gestopt omdat XBMC 13 zelf niet stabiel is, althans niet op mijn tablet.

Zo tussendoor komt de melding 'verbinding verbroken' en dan krijg ik de verbinding niet meer terug.

Wacht wel op de beschikbaarstelling van XBMC 14.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig is vandaag V13 gereleased, dus geen Beta of RC meer.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...