Sprietje Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 Op 5 mei om 19:30 uur introduceert RTL Nieuws één herkenbare en onderscheidende identiteit voor al haar activiteiten op tv, web en app. RTL Nieuws, RTL Z, Editie NL en RTL Weer en Verkeer krijgen een nieuwe studio, huisstijl, leaders en geluid. Dezelfde dag gaan ook de website en apps over.Lees meer op deze site:http://www.nederlandsmedianieuws.nl/Media-Nieuws/metamorfose-rtl-nieuws.html
Alfons Verbiest Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 (aangepast) Ik heb om 19.30 uur RTL Nieuws gezien en vond het er zeer goed uit zien. Toen ik om 20.00 uur overschakelde naar het Journaal op Ned. 1 was het kwa beeldkwaliteit toch wel een paar keer slikken. 5 mei 2014 aangepast door Alfons Verbiest
Snoopy Geplaatst: 6 mei 2014 Geplaatst: 6 mei 2014 Vond het er ook goed uitzien. En ook ik vind het opvallend dat het NOS Journaal op NL1 HD er zo veel slechter uitziet dan het RTL 4 nieuws. Het lijkt bijna SD en wat ruiserig.
Emekli Geplaatst: 6 mei 2014 Geplaatst: 6 mei 2014 De NOS gaat het journaal dit jaar nog in HD uitzenden, zal wegens de bezuinigingen wat vertaagd zijn. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
edbe Geplaatst: 6 mei 2014 Geplaatst: 6 mei 2014 vondt het wel wat beter dat het was....is weer even wennen 2 x Gigablue UHD & Bigsat 28e,23e,19e,13e
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen