Ga naar inhoud


Betaling via Paypal


Mojo

Aanbevolen berichten

Ik probeer een betaling te doen via PayPal maar loop tegen het volgende probleem.

 

Er was geen saldo op mijn PayPal account dus deze even aangevuld met 25 euro.

Saldo is te zien op mijn account van PayPal.

 

Even mijn DNS account verlengen van DynDNS kost $18,75 = €13,94

 

Nu de betaling doen via PayPal maar hier moet ik een creditcard nummer koppelen hoewel ik toch echt heb gekozen om te betalen met Paypal.

 

Doe ik ergens iets fout?

 

 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geplaatst: (aangepast)

Hmmm. Ik zie bij Selecteer uw betaalmethode nog geen saldo achter PayPal saldo staan.

 

Kan het zijn dat mijn saldo nog niet geupdate is?

 

 

post-31492-0-56920700-1399326475_thumb.jpg

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt ook je bankrekening koppelen aan je PayPal rekening, hoef je nooit meer bij te storten oid. maar kun je gewoon betalen met PayPal en wordt precies het betaalde bedrag automatisch van je rekening gehaald.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb t gewoon gekoppeld aan me credit card er staat niks op de rek van paypal als ik ee betaling doe wordt t autom afgeschreven via mijn rek .

werkt goed zo

aangepast door 1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb t gewoon gekoppeld aan me credit card er staat niks op de rek van paypal als ik ee betaling doe wordt t autom afgeschreven via mijn rek .

werkt goed zo

 

Hier heb ik enkele jaren terug zeer nare ervaringen mee gehad.

Het ging precies zoals je schrijft, het werd automatisch afgeschreven van de rekening.

Alleen kwam de opdracht niet van mij maar ergens uit Hongkong.

Mijn Visa was toen gekoppeld aan dat paypal account, een echte nachtmerrie om dat opgelost te krijgen.

 

ik heb toen mijn Visa kaart moeten blokkeren, want van Paypal heb ik niks hulp gekregen.

ze stelden dan een onderzoek in en ondertussen liepen er alweer 4 betalingen binnen.

ze weigerden zelfs om die visa kaart te ontkoppelen.

aangepast door mebo870

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, bij elke transactie verdienen ze geld dus hoe meer hoe beter en onder het mom van "via je creditcard ben je toch verzekerd" ;)

 

Daarom heb ik hem gekoppeld aan mijn bankrekening zodat ik ongewenste afboekingen ook zelf weer terug kan laten boeken en als extra is hij gekoppeld aan een rekening zonder krediet mogelijkheid dus op is op en ik kan zelf de bank opdracht geven geen geld meer over te laten boeken naar de PayPal rekening.

 

Mijn ervaring is net als mebo970 nl. dat PayPal, ondanks hun mooie beloftes, maar erg weinig doet, zich verschuilt achter eigen regeltjes en zit je hun te veel op de huid dan zijn ze plots voor niemand bereikbaar en moet je het probleem gewoon zelf oplossen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik koppel niks aan m'n paypal rekening.

Ik maak handmatig geld over van m'n prive rekening mbv money2.nl naar m'n paypal rekening.

Dat werkt via ideal en staat direct op de paypal rekening.

Dus niks automatisch want dat kan alleen maar automatisch fout gaan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon je paypal koppelen aan je Maestro/visa en laten registreren in USA.Dan ben je volledig verzekerd en gewaarborgd.Doe dit al jaren en als er iets onterecht afgaat of de aankoop geeft problemen dan blokkeren ze het bedrag.Kost je eenmalig enkele euro maar die worden je de volgende maand teruggestort.Ooit eens om en bij de 400 euro onterecht afgehaeld door het lek in amerika en alles netjes terugbetaald gekregen.Als je koopt via ***geen-reclame*** is het zelfs een garantie tot 500 euro die als borg word genomen tot je bevestigd dat het artikel is ontvangen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik koppel niks aan m'n paypal rekening.

Ik maak handmatig geld over van m'n prive rekening mbv money2.nl naar m'n paypal rekening.

Dat werkt via ideal en staat direct op de paypal rekening.

Dus niks automatisch want dat kan alleen maar automatisch fout gaan :)

op deze manier hebben we het ook gedaan.

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...