Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb 1 channel via de ts plugin gedownload, maar deze doet het niet, als ik deze plugin opstart zie ik geen films. Of met de zoek functie vind hij geen films. ( ik denk dat de DB geen verbinding kan maken met 1 channel of niet het goeie adres weet... alleen dit is een speculatie)

Ik heb de laatste versie van openpli

Dm800HD-SE

Geplaatst:

Installeer TSmedia, daar zit alles al in ;-)

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:

je kan beter de icefilmmovies gebruiken, deze zijn in goede kwaliteit. ;)

als je de download servers ziet, gebruik dan als het kan deze van movreel.

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Geplaatst:

Ik heb dit ook een tijdje geprobeerd te gebruiken, maar t was een hoop gedoe met ondertitels, wat me slecht of helemaal niet lukte erby te krygen..

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Geplaatst:

Ik heb dit ook een tijdje geprobeerd te gebruiken, maar t was een hoop gedoe met ondertitels, wat me slecht of helemaal niet lukte erby te krygen..

het is eigenlijk vrij simpel om ondertitels weer te geven( met gebruik van DCC/ftp). ;)

download dat gene wat je wil zien, plaats de ondertitels ( srt bestand) in dezelfde map als het filmbestand.

in de settings van Tsmedia en de ondertitelings plugin kan je reeds dezelfde download locatie opgeven, dan

hoef je dat al niet meer handmatig te doen.

hernoem het srt bestand in exact dezelfde naam als het film bestand.

vb;             3 Days to Kill .mp4

wordt:        3 Days to Kill .srt

als je de het filmbestand afspeelt worden de ondertitels automatisch weergegeven( althans met pli)

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Geplaatst:

@dirocca:

Maar dan moet je de film eerst downloaden voordat de ondertitels werken? Want ik speel ze namelijk altijd direct af.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:

@dirocca:

Maar dan moet je de film eerst downloaden voordat de ondertitels werken? Want ik speel ze namelijk altijd direct af.

wat je ook kan doen is wachten tot film 10% is gedownload en dan de opname beginnen te kijken. ;)

grtz Philip

Geplaatst: (aangepast)

het is eigenlijk vrij simpel om ondertitels weer te geven( met gebruik van DCC/ftp). ;)

download dat gene wat je wil zien, plaats de ondertitels ( srt bestand) in dezelfde map als het filmbestand.

in de settings van Tsmedia en de ondertitelings plugin kan je reeds dezelfde download locatie opgeven, dan

hoef je dat al niet meer handmatig te doen.

hernoem het srt bestand in exact dezelfde naam als het film bestand.

vb;             3 Days to Kill .mp4

wordt:        3 Days to Kill .srt

als je de het filmbestand afspeelt worden de ondertitels automatisch weergegeven( althans met pli)

grtz Philip

Wat nog makkelijker is namelijk dit progje downloaden mkvtoolnix-6.7.0-setup(of nieuwer) daarmee kun je deze 2 bestanden simpel samenvoegen tot 1 mkv file

aangepast door Loui (K)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...