gerrit6 Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 ik heb een camera gekocht en moet een gebruikshandleiding bekijken die op een mini CD staat. Nu is de ingang voor CDs op mijn computer veel groter dan het mini CD tje. Kn ik hem er toch in stoppen?
Gast Mimisiku Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 Als het een 'slot-in' CD is dan niet nee. Is het een gelijke als in een notebook (slim-CD) dan gaat het wel.. Overigens hebben alle fabrikanten/distributeurs die dingen ook gewoon on-line hoor.. Dus die CD is niet echt nodig.. 1
Moderator wiz Geplaatst: 9 mei 2014 Moderator Geplaatst: 9 mei 2014 als er alleen een gleuf aan de zijkant zit spreek je over een slot-in drive. Dus als je geen laatje ziet waar je de dvd/cd/bluray disk in moet leggen. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
winwiz Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 Meestal kun je wel bij de fabrikant de gebruiksaanwijzing downloaden. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Moderator wiz Geplaatst: 9 mei 2014 Moderator Geplaatst: 9 mei 2014 sowiso beter. Ik kijk eigenlijk standaard bij de leverancier op de website, en gebruik die cdtjes eigenlijk nooit. Ook drivers die meegeleverd zijn laat ik links liggen, op de cd bevinden zich heel vaak oudere drivers en dat is vaak ook zo met gebruiksaanwijzingen. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
TangoBravo Geplaatst: 29 mei 2014 Geplaatst: 29 mei 2014 Er zijn helaas fabrikanten die (bewust?) geen handleidingen online zetten. Ik had dat probleem met bijvoorbeeld een in het buitenland gekochte Canon, de Nederlandse handleiding was nergens online te vinden, die kon je alleen voor 30 euro bij Canon kopen. (Daarmee maakten ze het verschil in prijs tussen NL en D "goed"). Als je de handleiding toch beslist van je CD moet halen dan moet je dus gewoon in je omgeving even vragen of iemand voor jou de handleiding even van CD op een stickie kan zetten. Overigens kan het voor sommigen een reden zijn om niet de losse Apple DVD brander te kopen, maar bijvoorbeeld de Samsung Blu-Ray speler / brander, die werkt ook met een laatje. T B
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen