Ga naar inhoud


Lnb stuk na val?


69woody

Aanbevolen berichten

Ik sta op de camping in Duitsland. Ik had gewoon beeld op de Astra, totdat de wind mijn schotel omblies. Wat ik nu ook doe ik krijg geen signaal meer. Ik heb er ook een satellite Finder tussen geplaatst maar ook daarop geen signaal meer. Kan door een klap de lnb stuk gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites


De LNB kan kapot zijn gegaan door de val maar het zou ook kunnen zijn dat de schotel niet meer de juiste elevatie heeft. Op hoeveel graden staat de schotel nu?

 

Hoe had je de schotel staan? Met een driepoot of een paal in de grond en staat dat nu allemaal waterpas?

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even foto maken van schotel, kijken we even met je mee ,de lnb stang kan

In de verkeerde scheefte staan

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een (kleine) beschadiging aan de schotel parabool reflector is al voldoende om geen ontvangst meer te hebben.

 

In dat geval rest nog slechts de gang naar het schotel kerkhof.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thn iedereen voor jullie snelle reacties. Ik heb toch maar een nieuwe LNB gekocht erop gezet en nu heb ik weer beeld waarschijnlijk dus toch stuk. Hij viel gewoon voorover op het gras, maar dat was blijkbaar al voldoende. 

nomaals bedankt voor jullie reacties  ;)  :)  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was een ALPS LNB Niet meer de jongste moet ik wel zeggen. Ik heb er nu een telestar op gezet. Op het gras klinkt wel alsof het niet hard ging, maar hij klapte helemaal dubbel dus hij heeft eerst vol de schotel zelf geraakt. Hij stond op een driepoot, die ik nu maar verankerd heb met meerdere haringen. Ik neem aan dat het nu niet meer voor zal komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...