Ga naar inhoud


Waar uitgebreide zenderlijst


Remond

Aanbevolen berichten

Tijdens zware regenbuien vallen bij mij de HD zenders weg. ik schakel dan over naar de SD kanalen en heb dan weer beeld. (komt door mijn Multitenne schotel die een goed signaal geeft van de Astra 19.3 en Astra 28 en een zwak signaal Astra 23 en Hotnird). De analoge zenders kan ik echter niet meer benaderen, daar sinds de laatste automatische update de lijst maar 110 zenders laat zien (voorheen 999). De analoge zenders beginnen bij kanaal 281. Hoe kom ik aan de totale lijst en hoe kan ik er voor zorgen dat deze niet steeds overschreven wordt door de lijst met 110 kanalen?

 

CD basispakket met Philips DSR8121, Multytenne schotel(met koppen in afgesloten behuizing).

AZbox premium HD+ (2xDVB-s); Philips DSR8121; triple LBN quard; triax 78

Link naar reactie
Delen op andere sites


Radio man; Het gaat inderdaad om de kanalen zoals getoond op de HD lijst. Echter wordt de lijst maar tot kanaal 110 (fashion TV) ingelezen. Boven de kanaal 110 kan ik niet zappen. Na 110 volgt 1.

AZbox premium HD+ (2xDVB-s); Philips DSR8121; triple LBN quard; triax 78

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je maar eens een fabrieksreset moet doen en alle zenders opnieuwe moet inscannen.
Overigens, analoge Nederlandse zenders hebben we al jaaaaren niet meer. We hebben zenders in SD (Standard Definition) kwaliteit en zenders in HD (High Defenition) kwaliteit.
En 999 zenders? Vergeet het maar. De fastscanlijst loopt wel tot nummer 999 maar het zijn minder dan 500 TV en Radiozenders want de nummers zijn niet overal aansluitend.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Lijkt op een corrupte zenderlijst/software.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het terug zetten naar fabrieksinstellingen had ik al enkele keren gedaan. Ik heb dan inderdaad de complete zenderlijst. Daags daarna heb ik dan weer de inclomplete lijst. Ik ben op jullie advies wederom terug gegaan naar de fabrieksinstellingen. Daarnaast heb ik nu ook de software opnieuw ingeladen. Nu maar afwachten hoelang de lijst compleet blijft. Bedankt voor de jullie reacties tot nu toe.

AZbox premium HD+ (2xDVB-s); Philips DSR8121; triple LBN quard; triax 78

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...