Elstoplo Geplaatst: 10 mei 2014 Geplaatst: 10 mei 2014 Ik heb al tijden een abb. bij Canal Digitaal en heb daarbij nooit problemen gehad. De betaling verloopt zoals gebruikelijk via automatische afschrijving. Omdat recent een wijziging is opgetreden in ons huiselijke kring heb ik CD een brief geschreven dat zij met genoemde datum hun maandelijkse vergoeding kunnen innen op het door mij genoemde rekening nummer en hen daarbij ook hebben gemachtigd. Op de één of andere manier lukt het CD niet om deze maandelijkse kosten te innen. (Alle gegevens kloppen en zijn correct doorgegeven) Ik ben dan ook geneigd te zeggen dat het probleem bij hen ligt. Ik heb daar inmiddels vele brieven over geschreven en hen verteld dat ik aan alle door hen gestelde voorwaarden heb voldaan. Keer op keer krijg ik nu een nota om het achterstallige te betalen zoniet dan wordt ik afgesloten etc. Zij reageren niet op mijn schrijven en gaan van zichzelf uit. Nou ik ook dus, ik wil niet betalen omdat ik anders een volgende maand weer het zelfde probleem heb. Heeft iemand hier een tip / advies om dit onstane probleem te beteugelen. Dank
Moderator ceesv Geplaatst: 10 mei 2014 Moderator Geplaatst: 10 mei 2014 Canaldigitaal reageert niet op brieven, maar je kan via mijncanaldigitaal ze wel een e-mail sturen Wanneer dat dan niet zou werken kan je Canaldigitaal webcare benaderen met je probleem. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
David1980 Geplaatst: 10 mei 2014 Geplaatst: 10 mei 2014 Wil je een andere betaal datum? UPC Horizon + Samsung EU55D8000
Eduard07 Geplaatst: 10 mei 2014 Geplaatst: 10 mei 2014 Oke ik ga eens zien of dat wil werken. Kun je de gegevens niet wijzigen in of via Mijn Digitaal? Een bankrekening wijzigen zou toch iets heel alledaags moeten zijn? Net als een adreswijziging? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Johan45 Geplaatst: 10 mei 2014 Geplaatst: 10 mei 2014 In mijn CanalDigitaal kan je je rekening nummer wijzigen. Vult u rustig aan !!!
Emekli Geplaatst: 11 mei 2014 Geplaatst: 11 mei 2014 Dan moet je daar wel op kunnen. Door geklooi van CD werkt bij mij "mijn CanalDigitaal" niet meer. Heb op hun aanwijzigigen van alles geprobeerd en het werd alleen maar erger. Volgens mij ben ik nu ook niet meer officieel geregistreerd. Om geld te innen, weten ze je wel te vinden. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Johan45 Geplaatst: 11 mei 2014 Geplaatst: 11 mei 2014 Komt een enkele keer wel eens voor. Oplossing is dan om je account te laten verwijderen dan kan je een nieuw Mijn CanalDigitaal registreren. Vult u rustig aan !!!
Emekli Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 @johan45, Was het maar zo simpel, maar ook dat ging verkeerd en, de fout ligt niet bij mij. De oude gegevens werden door hun gewist, nog voor ik een nieuw account kon aanmaken. Dus ik begin er aan en moest eerst de oude gegevens invullen en als je die nu niet meer hebt? Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Johan45 Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 Als je graag een" Mijn CanalDigitaal" account wil probeer je het nog eens. Soms zit het tegen en soms zit het mee bij CanalDigitaal .. Vult u rustig aan !!!
Mojo Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 Als je graag een" Mijn CanalDigitaal" account wil probeer je het nog eens. Soms zit het tegen en soms zit het mee bij CanalDigitaal .. Soms ja. Dan bestaat gewoon je account niet meer en mag je een nieuwe aanmaken. En weg historie van facturen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Eduard07 Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 Soms ja. Dan bestaat gewoon je account niet meer en mag je een nieuwe aanmaken. En weg historie van facturen. Soms lucht het wel op met een schone lei te beginnen. Achterom kijken is vaak zinloos. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Elstoplo Geplaatst: 12 mei 2014 Auteur Geplaatst: 12 mei 2014 Ze zijn stapelgek daar bij CD, want ze begrijpen er helemaal niets van. Je krijgt een callcenter aan de lijn en die mensen zijn robots. Ze kunnen alleen maar zeggen. als je nu betaald is het probleem opgelost. Ik vraas dat de volgende maand weer hetzelfde probleem optreed. Doorverbinden doen ze ook niet nadt drie keer uitleggen en het nog niet snappen. Ze zeggen zelfs dat ik mijn abonnement niet kan opzeggen als er nog € 15,- open staat.Ik heb naar de hoogste baas gevraagd en ze kunnen niet doorverbinden. Zoals al eerder gezegd ik weet gewoon niet meer hoe ik dit kan oplossen!! Ik begrijp er niets meer van en weet ook niet hoe dit op te lossen want brieven schrijven helpt niet blijkbaar.
Cobus R Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 gewoon opzeggen en klaar ben je wedden dat ze dan wel de boel in orde kunnen maken. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Johan45 Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 Ennnnnn ....... je krijgt een aanbieding om klant te blijven. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen