Elstoplo Geplaatst: 12 mei 2014 Auteur Geplaatst: 12 mei 2014 En hoe kan ik dan het beste opzeggen??? Want brieven lezen doen ze niet heb ik gemerkt.
Johan45 Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 En hoe kan ik dan het beste opzeggen??? Want brieven lezen doen ze niet heb ik gemerkt. Hier kan je een opzeg formulier en een wijziging formulier downloaden. Vult u rustig aan !!!
Moderator ceesv Geplaatst: 12 mei 2014 Moderator Geplaatst: 12 mei 2014 Je kan ook je melden bij Canaldgitaal Webcare op het Canaldigitaal forum, die zijn gespecialiseerd in het oplossen van onoplosbare problemen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
schans14 Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 Nu begrijp ik waarom ze Webcare hebben bij cdnl... Omdat alleen cdnl onoplosbare problemen creeert waarna Webcare in actie komt! om het op te lossen. FANTASTICH!!!!!!!!!!!! Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO DREAMBOX DM500S
Moderator ceesv Geplaatst: 12 mei 2014 Moderator Geplaatst: 12 mei 2014 Ik ben er bij mee, mij hebben ze een paar jaar geleden prima geholpen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
schans14 Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 In deze situatie zou hij meer aan een Briefcare hebben, omdat daar het probleem zich manifesteert. Het is uiteraard jammer dat een klant die een brief schrijft niet goed geholpen wordt. Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO DREAMBOX DM500S
Johan45 Geplaatst: 13 mei 2014 Geplaatst: 13 mei 2014 Inderdaad. Het is ook uitermate vreemd te noemen dat problemen alleen via een webcare medewerker opgelost kunnen worden. Ik denk ook niet dat het de opzet is om problemen te verhelpen voor klanten maar dat de achterliggende gedachte is om het CanalDigitaal forum te vrijwaren van negatieve berichten. Vult u rustig aan !!!
Emekli Geplaatst: 13 mei 2014 Geplaatst: 13 mei 2014 Vanmorgen de stoute schoenen aangetrokken en heb een mail, via de site van CD, verstuurd. Hopelijk wordt het nu opgelost. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Johan45 Geplaatst: 13 mei 2014 Geplaatst: 13 mei 2014 Gaat lukken nu, zal voor je duimen. Vult u rustig aan !!!
Emekli Geplaatst: 13 mei 2014 Geplaatst: 13 mei 2014 Dank je Johan. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Emekli Geplaatst: 15 mei 2014 Geplaatst: 15 mei 2014 Inmiddels een mailtje terug gekregen en ze melden dat de ICT jongens alles gaan wissen en ik vanaf a.s. maandag opnieuw een account kan aan maken. Ik had ook adreswijziging aangevraagd, naar België, dat blijkt helaas niet mogelijk?!. Het gaat er mij alleen maar om, dat wanneer er een nieuwe smart card uitkomt, ik deze via familie in België kan laten meebrengen. De post tussen NL/België en Turkije is niet te vertrouwen. Nu maandag maar zien of het lukt. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Emekli Geplaatst: 30 mei 2014 Geplaatst: 30 mei 2014 UPDATE. Na twee weken nog geen zicht op "mijn Canal.Digitaal", maar zou wel opnieuw geregistreerd moeten zijn Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Beheerder Michel Geplaatst: 30 mei 2014 Beheerder Geplaatst: 30 mei 2014 Inderdaad. Het is ook uitermate vreemd te noemen dat problemen alleen via een webcare medewerker opgelost kunnen worden. Ik denk ook niet dat het de opzet is om problemen te verhelpen voor klanten maar dat de achterliggende gedachte is om het CanalDigitaal forum te vrijwaren van negatieve berichten. Je mag die hulp overigens ook geen 'webcare' noemen, want die term is bedoeld voor teams die het internet afstruinen naar problemen met het product en het daar oplossen. Dit is gewoon een 'Canal digitaal support forum' waar je vooral niets slechts mag zeggen over CanalDigitaal en waar zeer hevige censuur wordt gehanteerd. Dan heb ik het niet over censuur op fatsoensnormen, maar censuur op wat CanalDigitaal wel of niet bevalt. Van slechte berichten over de club, tot aan receivers en software die ze niet aanstaan. Alles wordt vakkundig weggepoetst. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 30 mei 2014 Geplaatst: 30 mei 2014 (aangepast) Waarom reageert Canaal Digitaal niet op een normale brief? Hebben ze geen briefopener daar? Dat is toch te zot voor woorden. Het lijkt mij een wettelijke vorm van communiceren. Ik zou mijn abbo alleen al om die reden per aangetekende brief opzeggen. Eens kijken hoe snel ze reageren. 30 mei 2014 aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Woaghalz Geplaatst: 30 mei 2014 Geplaatst: 30 mei 2014 Waarom reageert Canaal Digitaal niet op een normale brief? Hebben ze geen briefopener daar? Dat is toch te zot voor woorden. Het lijkt mij een wettelijke vorm van communiceren. Ik zou mijn abbo alleen al om die reden per aangetekende brief opzeggen. Eens kijken hoe snel ze reageren. Ik heb in maart mijn abbo na 12 jaar per telefoon stop gezet, kreeg netjes de brief met de beëindiging binnen 2 dagen in de bus, dus men kan het wel. Vreemde is dat ik na de datum beëindiging gewoon kon blijven kijken? heb er verder niet op gereageerd tot gisteren toen ik zag dat er voor 2 maand (Mei en Juni) abbo geld was afgetrokken, heb dit direct gestorneerd, zal nu eens kijken waar men mee komt, komen er aanmaningen enz... dan gaan die linea recta de bak in want heb zwart op wit dat ik mijn abbo heb beëindigd en men dus dat geld niet mag!!! en kan afboeken. Langzaam begin ik het te snappen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen