jupiler Geplaatst: 11 mei 2014 Geplaatst: 11 mei 2014 Hallo even voorstellen ben eddy ben woonachtig in brugge -belgie op zoek naar info ben ik op dit forum gelopen en dan ook maar lid van de groep geworden ---------- mijn vraag -ik ben al enkele jaren uit het segment van ontvangers en schotels -ik zou de duitse fta zenders en engelse fta zenders willen ontvangen of evt meer - ik heb geen degelike schotel meer en receiver -dus wat koop ik het best om deze zenders te ontvangen mijn afmeting van de schotel mag niet meer dan 90 cm zijn en liefst iets compact -ik zou deze opstelling graag meenemen naar het ziuden van frankrijk -meer bepaald regio bedoin -mont-ventoux het zou daar ook moeten werken alle info is welkom -ook graag merken van receiver-en schotel ik zoek ook verkooppunten die dicht bij de belgische grens liggen dank bij voorbaat
Sprietje Geplaatst: 11 mei 2014 Geplaatst: 11 mei 2014 Beste jupilerWelkom op dit forum.Jij wilt zaken die niet verenigbaar met elkaar zijn.Je wilt de vrije Engelse zenders ontvangen en je wilt liefst een compacte schotel.Dat kan wel in België maar niet in Mont Ventoux, Bédoin, Frankrijk.Wil je daar de vrij te ontvangen zenders ontvangen zoals de BBC, ITV, Channel 4 enz., dan moet je toch een schotel van 80-90cm hebben, zie deze site:https://maps.google.co.uk/maps/ms?msid=204957311454637204711.0004d784a80f5802155e2&msa=0&dg=feature
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen