Ga naar inhoud


VU+ Solo2 beeldinstelling in de war


greekfalcon

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

 

Sinds  enkele dagen lijkt de beeldinstelling in VTI 6.08 op mijn Solo2 in de war. Ik kan in het audio/video deel van het instellingenmenu alleen kiezen voor CVBS, RGB of S-video, net alsof ik scart als video-output heb geselecteerd. Dat is niet zo en ik kan ook niet meer kiezen voor HDMI als video-output en ook de daarbij horende instellingen zijn weg. Iemand enig idee.

 

N.b.: De video-instelling bij de setup na het flashen was HDMI met 720P.

VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2  Spaun Diseqc switches

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probleem is opgelost, heb VTI 6.08 opnieuw geflasht. Mogelijk werd het probleem veroorzaakt door het verwijderen met VTI zero van de USB tuner pakketten, heb dit dus na de nieuwe flash niet meer gedaan.

VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2  Spaun Diseqc switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt mij sterk dat dit probleem werd veroorzaakt door het verwijderen van de plugin USB Tuner maar daar kun je natuurlijk snel achter komen.

 

Verwijder wederom via VTI Zero de plugin USB Tuner en kijk wat die dan doet.

Mocht het probleem buiten verwachting toch hierdoor worden veroorzaakt dan kun je de USB Tuner natuurlijk weer via VTI Zero

terugzetten.

 

Ik heb al vele malen tijdens installaties bijna alle standaard meegeleverde plugins via VTI Zero verwijderd, waarbij de USB Tuner altijd en nog nooit heb ik daarmee enig probleem ondervonden.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem werd inderdaad niet veroorzaakt door het met VTI zero verwijderen van de USB tunerpakketten, heb dit opnieuw gedaan en het menu van de beeldinstellingen is nog steeds zoals het hoort.

VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2  Spaun Diseqc switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...